וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-10 מיליון צפיות: כך הפכה פאשלה תמימה על מטוס לבדיחה ברשת

2.8.2018 / 9:44

נוסע תמים ניסה להכניס לתא במטוס מזדוודה בצורה שגויה עד שדיילת העמידה אותו על טעותו המביכה. לרוע מזלו, הטעות הזו צולמה והועלתה לרשת החברתית. בטוויטר לא ריחמו: "איך האיש הזה שורד בעולם הזה?"

גבר לא מצליח להכניס מזוודה לתא המטען במטוס/צילום: Larry Lee

כולנו רוצים לחשוב שאנחנו מומחים בטיסות ומתקתקים הכל, לא משנה מה התדירות שבה אנחנו טסים. אבל אם מישהו יעקוב אחרי כל צעד שלנו, סביר להניח שבשלב מסויים נעשה צעד שגוי, במיוחד אם אנחנו סובלים מג'ט לג מהטיסה. עבור נוסע אחד חסר מזל, פאשלה שעשה על המטוס נתפסה בעין המצלמה של אחד מהנוכחים בטיסה, והפכה לבדיחה של ממש ברשת החברתית.

עוד בנושא
הסיבה שבגללה אתם חייבים למרוח קרם הגנה בטיסה
זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים

גבר לא מצליח להכניס מזוודה לתא המטען במטוס. Larry Lee, צילום מסך
לא נעים, לא נורא/צילום מסך, Larry Lee

בוידאו, שהועלה גם לטוויטר על ידי לארי לי, ונצפה יותר מ-10 מיליון פעמים (!), הנוסע נתפס כשהוא פשוט לא שם נכון את המזוודה בתא המיועד לכך במטוס מעל המושב, עד שדיילת שעברה במקום נאלצה לסייע לו ולהעמיד אותו על טעותו המביכה. הקליפ מסתיים בכך שהמצלמה עוברת לאחת הנוסעות שלא היתה יכולה להשתלט על הצחוק שלה והחזיקה את ראשה בידיה.

סידני לי, זוגתו של הצלם שתפס את הפאדיחה שקורית כמעט לכל אחד מאיתנו, לא ריחמה עליו והגיבה בטוויטר: "ברצינות, איך אנשים כאלו שורדים בעולם?". אחד אחר הלך רחוק יותר וצחק: "זה לא יכול להיות אמיתי, איך האיש הזה מתלבש?" וכמובן שהיה גם את הקול השפוי יותר של גולשת נוספת שכתבה: "האם חשבתם להציע עזרה? או שרק צילמתם וצחקתם?".

עוד באותו נושא

הורים צילמו זוג עושה סקס בטיסה למקסיקו ושלחו את הסרטון לבתם

לכתבה המלאה

בטוויטר לא ריחמו

  • עוד באותו נושא:
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully