וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זו הסיבה המפחידה והכואבת בגללה אסור לכם להתגלש יחד עם הילד

29.7.2018 / 0:00

אמא צעירה עלתה למגלשה עם בנה בן השנה וחצי. אלא שבדרך הקצרה למטה, רגלו של הפעוט הסתבכה, הוא לא הצליח לשחרר אותה והיום נגמר בבית החולים. ויש לה גם טיפים איך דבר כזה לא יקרה להורים אחרים

Shona Keetley / SWNS.com

כששונה קיטלי בת ה-26 עלתה עם בנה בן השנה וחצי למגלשה, היא לא האמינה שזה ייגמר כך. האמא הבריטית הצעירה יצאה עם בעלה ג'יימס בן ה-31 ליום כיף בגן שעשועים, והחליטה להתגלש ביחד עם ג'ורג' הקטן, בזמן שג'יימס צילם אותם. ואכן, הכל התחיל טוב מאוד, אלא שבשלב מסוים רגלו של ג'ורג' הסתבכה בתוך גופו הקטן, ונשברה - כפי שניתן לראות בתיעוד המצמרר בסרטון.

שונה החליטה לפרסם את הסרטון כאזהרה להורים אחרים. "הוא רק בן שנה וחצי, אז לא הרגשתי בנוח לתת לו להתגלש לבד", אמרה. "אפילו לא הורדתי נעליים, כי זה אמור היה להיות מהיר. שמתי את ג'ורג' בין הרגליים שלי והתגלשנו יחד. אפילו לא שמעתי שהרגל שלו נשברה, עד שצפיתי בסרטון. הוא מיד התחיל לבכות, אבל הפסיק אחרי כמה דקות אז חשבתי שלא קרה משהו רציני".

עוד בנושא
הטעות המסוכנת שאתם עושים עם הילד בגן המשחקים
הסרטון שילמד אתכם איך להציל את הילד במצב חירום

רגל של תינוק נשברת במגלשה. Shona Keetley / SWNS.com, אתר רשמי
פה הם עוד נראים מאושרים/אתר רשמי, Shona Keetley / SWNS.com

בדרך הביתה הכל לכאורה היה בסדר, אלא שלאחר מכן, כששמו את ג'ורג' על הספה, הבינו ההורים שמשהו קרה. "הוא ניסה לרדת, ופשוט נפל והתחיל לבכות. הוא לא הצליח לעמוד, לקחנו אותו לבית החולים. חשבנו שהוא מתח שריר או סובב את הקרסול". אלא ששם גילו שמדובר בשבר ברגל.

"אני מרגישה כמו האמא הגרועה בעולם", אמרה שונה. "הרופא אמר שזה קורה הרבה עם תינוקות, אבל אני לא חושבת שאנשים מודעים לסכנות. צריך שיהיו שלטים המזהירים הורים שלא להתגלש ביחד עם התינוקות, צריך להיות גם גיל מינימום. אני רוצה שהורים יצפו בסרטון הזה וילמדו מהטעות שלי".

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: תינוק נותר ללא השגחה ואצבעותיו נתקעו במדרגות הנעות

לכתבה המלאה

אמא נוספת שיתפה בפייסבוק את התמונה הזו - כדי להזהיר הורים מגלישה משותפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully