וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המטריד הזה ישכנע אתכם לרדת מסוכריות גומי לתמיד

1.8.2018 / 9:50

לא לבעלי קיבה רגישה - האם אתם יודעים ממה עשויים דובוני הגומי האהובים עליכם? הסרטון המטריד (אך יצירתי) הבא יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתכניסו סוכריות גומי שוב לפה שלכם

מערכת וואלה!

אין לנו כוונה לנקוט עמדה בנושא הטבעונות או לנסות לשכנע אתכם לכיוון כזה או אחר, אבל גם אם לא תסכימו עם המסר של הסרטון היצירתי הבא - לא תוכלו להישאר אדישים אליו. סרטון מסקרן מציג ממה עשויות סוכריות הגומי האהובות עלינו - והוא לגמרי צפוי לגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתסכימו ליהנות שוב מהממתק הזה. חלקכם ודאי יודעים שסוכריות הגומי אינן טבעוניות, על אף שהן בהחלט נראות כאלה, אולם רק מעטים נחשפו לתהליך ההכנה המצמרר שלהם, וכן, המידע הבא בהחלט לא נועד לבעלי קיבה רגישה.

סוכריות הגומי עשויות מג'לטין, חלבון קרישי המופק בין השאר מעצמות של בעלי חיים. כדי ליצור את הג'לטין, חלקי גוף של בעלי חיים כגון עצמות, קרניים ועור מבושלים לאורך תקופת זמן ארוכה. הג'לטין הוא חסר ריח וטעם ולכן מתווסף למאכלים כמו סוכריות גומי וג'לי כדי להפוך אותם לקופצניים ואלסטיים. יוצרת סרטים בלגית בשם אלינה ניפנס יצרה סרט קצר המראה בפירוט את שלבי הכנת הסוכריות בהילוך אחורי. כלומר, הסרטון נפתח באדם הנוגס להנאתו סוכרית גומי ומסתיים בחזיר חמוד ממנו הגיעה הסוכרייה.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

עבודה בעיניים: התגלית המדהימה על סוכריות סקיטלס

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סוכריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully