וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש מצא: זה הגיל בו אתם יוצאים מהאופנה ומתחילים "להתלבש לגילכם"

31.7.2018 / 0:19

על פי מחקר שדגם 2,000 בוגרים בבריטניה, נשים מגיעות לצומת הדרכים האופנתית שלהן בגיל 40, בעוד שגברים מגיעים לנקודת המפנה בגיל 37. כמה סגנונות לבוש נשים מחליפות לעומת גברים וכמה כסף הן מוציאות? כל הנתונים בפנים

סריקה

כולנו אוהבים להתלבש יפה, מי יותר ומי פחות. אולם בגיל מסוים אנחנו מגיעים לשלב שבו אנחנו יוצאים ממעגל הטרנדים וקשה לנו להיצמד למגמות האופנה המובילות. על פי מחקר שנעשה לאחרונה בבריטניה, נשים העידו שהן מגיעות לצומת הדרכים האופנתית שלהן בגיל 40, בעוד שאצל גברים זה מתחיל קצת מוקדם יותר, בגיל 37.

2,000 מבוגרים לקחו חלק במחקר ששאל האם הם מרגישים שהם לא לובשים יותר את הבגדים שהיו רגילים ללבוש ובמקום זאת מתחילים "להתלבש לפי גילם". שני שליש מהנשאלים העידו שהם מתחילים להיות פחות ניסיוניים עם מה שהם לובשים, ופשוט דבקים במה שהם מכירים. כמעט חצי מהנשאלים העידו שהם מרגישים נבוכים מדי מכדי להיצמד לטרנד מסוים של לבוש, וכמעט חצי מהם העידו שהם מתקשים לדעת מה מתאים להם.

עוד באותו נושא:
אין שום סיכוי שתצליחו לנחש בת כמה הסינית המהממת שכבשה את הרשת
שתי הנשים שרבות על התואר "הסבתא הלוהטת בעולם"

מישל אובמה במראה ריזורט במהלך חופשה באיטליה מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
הנה מישהי שדווקא מיישמת את הטרנדים גם אחרי גיל 50. מישל אובמה בטופ א-סימטרי חושף כתף, מאם ג'ינס וסנדלים שטוחים במהלך חופשה באיטליה/צילום מסך, טוויטר

המחקר מצא גם ש-28% מהנשאלים מבריטניה חושבים שהם מתלבשים באופן צעיר יותר מגילם האמיתי. המחקר הפריך את המיתוס שלפיו אנשים בשנות ה-30 ושנות ה-40 לחייהם מפסיקים לנסות להיצמד לטרנדים החמים. למעשה, אנשים בגילאי 35 עד 44 מבזבזים יותר כסף מכל שכבת גיל אחרת על בגדים. אולם, למרבה הצער, בסביבות חמישית מהבגדים שהם קונים נשארים בארון והם בכלל לא לובשים אותם. כמה כסף אנחנו מוציאים על בגדים? ובכן, על פי המחקר גברים מוציאים בסך הכל 14,000 פאונד על בגדים במהלך תקופת חייהם ונשים מוציאות 20,740 פאונד.

המחקר גילה גם שנשים טיפוסיות יאמצו חמישה סגנונות שונים של לבוש או מראה במהלך שנות הבגרות שלהם, בעוד שגברים יאמצו ארבעה כאלו. הוא גם מצא שלארבעה מתוך כל 10 בריטים יש בגדים שהם חושבים שהם מבוגרים מדי כדי ללבוש אותם, למרות של-15% מהם יש גם בגדים שלדעתם הם צעירים מדי כדי ללבוש.

אושיות הסטייל מסרבות להתלבש לפי גילן, ואנחנו הכי בעד

עוד באותו נושא

יש לאן לשאוף: כוכבות מעל גיל 50 רוצות שכל העולם יראה אותן בביקיני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully