וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דונלד טראמפ שוב החליף את מלניה בכפילה?

24.7.2018 / 0:17

הגברת הראשונה של ארה"ב הגיעה לפסגת נאט"ו - או שאולי לא? ברשת זיהו אישה שלא ממש דומה לה והעלו שוב את האפשרות שהנשיא דונלד מסתובב עם כפילה. מה דעתכם?

רויטרס

את תאוריית הקונספירציה הזאת כנראה שאי אפשר להרוג: שוב ושוב תוהים בעולם האם למלניה טראמפ יש כפילה, והתהיות הללו צצו ועלו פעם נוספת כשהגברת הראשונה של ארצות הברית נחתה לפני כשבועיים לפסגת נאט"ו בבריסל.

חלק מהגולשים העלו את ההשערה שמדובר בכפילה (שאפילו לא ממש דומה) של הפירסט ליידי שכנראה מסרבת להסתובב עם בעלה הנשיא בשל הפרסומים על רומנים שניהל מאחורי גבה עם מספר כוכבות פורנו. השערה אחרת שרצה ברשת היא שמלניה בסך הכל עברה ניתוח מתיחת פנים, ולכן נעדרה במשך תקופה ארוכה מעין הציבור.


עוד באותו נושא:
הרשת בהיסטריה: האם דונלד טראמפ החליף את מלניה בכפילה?
ברשת שוב סוערים: האם דונלד טראמפ מסתובב עם כפילה של מלניה?
ביוש: מה לובשות מלניה ואיוונקה טראמפ בדרך לחופשה?
השטן לובשת זארה: עיתונות האופנה האמריקאית יוצאת נגד מלניה טראמפ

כאמור, זו ממש לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. כל הסיפור החל ב-2017, כשמלניה הופיעה בציבור עם כובע ומשקפי שמש גדולים מאוד, שעה שיצאה מהמטוס הנשיאותי בטקסס ולא ממש נראתה כמו עצמה, בעוד שבעלה הקפיד לציין שוב ושוב ש"מלניה נמצאת כאן איתנו".

חודשיים לאחר מכן הגיע דונלד טראמפ לאחד ממוקדי הוריקן אירמה ואמר: "אני רוצה להודות לכולם, בשמי ובשם מלניה, שרצתה מאוד להיות איתנו". והיא אכן היתה איתם - עמדה ממש לצידו, שוב בכובע ומשקפי שמש גדולים מהרגיל.

עוד באותו נושא

הרשת בהיסטריה: האם דונלד טראמפ החליף את מלניה בכפילה?

לכתבה המלאה

כך נראתה הכפילה בפעם הקודמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully