וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו פיצה טבעונית במסעדה בוייטנאם, ולא האמינו למה שקיבלו

28.7.2018 / 0:10

אשלי וחברותיה, תיירות אוסטרליות שביקרו במזרח הרחוק, קיוו לקבל פיצה רגילה רק בלי הגבינה, אך במסעדה בחרו לעשות משהו אחר לגמרי: "התפוצצתי מצחוק כשראיתי את זה"

מערכת וואלה!

בסרטון: פיצרייה בברזיל מציעה פיצות מוגזמות במיוחד

אשלי בת ה-20 מסידני שבאוסטרליה טסה עם חברות שלה לחופשה בהאנוי, וייטנאם, שם היא נכנסה למסעדה שהיא חשבה שנחשבת למסעדת בופה שמציעה גם פיצה. לצערן של הבנות, הפיצה לא נכללה בבופה אך הן החליטו בכל מקרה להישאר במסעדה והזמינו בנוסף פיצות שכל אחת עלתה בסביבות 4 ליש"ט.

אולם, חלק מהבנות היו טבעוניות והזמינו פיצה טבעונית. הן ציפו לקבל את אותה פיצה רק עם ירקות במקום המוצרלה והן ממש היו בשוק מוחלט ממה שהגיע לשולחן שלהן. במקום התוספות הרגילות של הפיצה כמו בצל, פפרוני ופטריות, המסעדה הרתיחה כמה ירקות כמו ברוקולי, גזר ותירס גמדי ודחפה אותם לבסיס של הפיצה בשלמותם.

עוד ב"אסור לפספס"
טבעונית בהודעה זועמת לאוכלת בשר שאוהבת טופו: "את גונבת לנו את האוכל"
טבעונים נהנים פחות? מחקר חדש חושף את הקשר בין אכילת בשר לסקס

פיצה.
מה נגיד? זה לא ממש נראה מגרה

אשלי לא אהבה את מה שקיבלה, אך לקחה את זה בהומור: "פרצתי בצחוק ברגע שראיתי את הפיצה. זה נראה בדיוק כמו אריזות הירקות שמחממים אותם במיקרוגל והם זרקו על זה על הפיצה עם קצת רוטב עגבניות. התירס הגמדי בכלל שיגע אותי, מה זה קשור? זה נראה כמו מאמץ מינימאלי של המסעדה".

"נאלצנו לנסות לאכול את זה והטעם היה בדיוק כפי שזה נראה", הוסיפה אשלי, "חבילת ירקות מחוממת בלי רוטב או תבלינים למעלה. לא התלוננו כי זה היה בסוף הטיול שלנו ואכלנו כבר אוכל מוזר פה. בנוסף, אנחנו אובססיביות לגבי ביזבוז של אוכל ולא רצינו לזרוק את הפיצה".

ובכן, אין ספק שהתגובה של אשלי היתה מאוד מתונה לאור החוויה שעברה. איך אתם הייתם מגיבים לדבר כזה?

אשלי.
אשלי לקחה את זה בהומור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully