וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל נכשל בשידור חי בטלוויזיה - והאקרובטית כמעט נהרגה

18.7.2018 / 9:48

הזוג הנשוי טייס ומרי ביצע כמה תרגילי טרפז מרהיבים ומפחידים אל מול עיני שופטי "אמריקה גוט טאלנט". אלא שבתרגיל האחרון החליקה האישה מידי בעלה ונחתה על הרצפה לקול צרחות הקהל ולתדהמת השופטים. הסוף, אגב, טוב

צילום מסך

כמעט אסון בתכנית הריאליטי הפופולרית "אמריקה גוט טאלנט": מרי וטייס, זוג נשוי ושני אמני טרפז, עלו על הבמה בתכנית והחלו להציג לשופטים מספר תרגילי טרפז נועזים. לכל אורך הזמן דלקה אש על הבמה שהוסיפה למתח בקרב השופטים ובקרב הקהל.

בתרגיל האחרון והמסכם היה אמור טייס לתפוס את אשתו כשעיניו מכוסות לגמרי וכשהוא תלוי במהופך על הטרפז. מרי מילאה את תפקידה בתרגיל, אולם טייס לא הצליח לתפוס את אשתו. הוא אמנם החזיק אותה לרגע ספור, אך מהר מאד היא החליקה למטה ונחתה על הרצפה לתדהמת השופטים והצופים.

הקטע המסוכן שהתפקשש מול עיני השופטים

ברגע שמרי נחתה על הרצפה, השופטים והקהל צעקו, אולם מהר מאוד היא התעשתה ונעמדה על רגליה. התברר גם שהיא לא נפגעה קשות כתוצאה מהנפילה. בעלה המבוהל ירד אף הוא במהרה מהטרפז, חיבק אותה ונישק אותה.

הזוג הציע לשופטים ההמומים לנסות את התרגיל פעם נוספת, אולם השופטת מלאני בראון (מל בי, חברת הספייס גירלז לשעבר) זעקה: "לא, זה בסדר!". גם השחקן קן ג'ונג, שהיה שופט אורח בתכנית ביום שלישי שבה אירעה התאונה המפחידה, הבהיר לזוג שאין צורך בכך.

אמריקה גוט טאלנט פעלול שלא הצליח. צילום מסך
רגע התדהמה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully