וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרן רדיו עשה סקס בחדר החדשות - מבלי לדעת שהוא מצולם

18.7.2018 / 9:31

אחד ממגישי "רדיו מקסימום" שבאוקראינה העניק לזוגתו סיור בתחנה, כשלפתע נכנס לאחד מחדרי השידור, הפשיל את המכנסיים והשניים החלו בענייניהם - בלי לדעת שמצלמות האבטחה מתעדות כל רגע ורגע

צילום מסך

כשאנחנו חושבים על תחנות חדשות ברדיו, בדרך כלל הדברים הראשונים שעולים לנו בראש הם עיתונאים בעלי קול רדיופוני שנחושים להביא לקהל המאזינים את חדשות היום, את הדברים החשובים יותר וחשובים שפחות.

ובכן, לא כך המצב בחלק מתחנות הרדיו. ספציפית, בתחנת הרדיו הזו, "רדיו מקסימום" בקייב, אוקראינה, שם נתפסו שני עובדים מקיימים יחסי מין על אחד השולחנות - רק כדי להיתפס במצלמות האבטחה של המקום.


עוד בנושא:
הורים צילמו זוג עושה סקס בטיסה למקסיקו ושלחו את הסרטון לבתם
סרטון הסקס בסופרמרקט שהרס לעובדת את החיים בגלל "רגע של טירוף"

סקס בתחנת רדיו. צילום מסך
הכל נמשך רק דקה/צילום מסך

על פי הדיווחים בתקשורת האוקראינית, הגבר הוא מגיש חדשות (שזהותו לא פורסמה) שהחליט להעניק לאישה, ככל הנראה בת הזוג שלו, סיור בתחנה, אלא שאז, היא התיישבה על השולחן, הוא הפשיל את המכנסיים, ואתם יכולים לנחש לבד מה קרה אחר כך. אגב, גולשים תיזמנו את כל הסיפור בדקה אחת בלבד.

הקטע פורסם לאחרונה בפייסבוק, ככל הנראה על ידי אחד מאויביו של הגבר. "בדקנו את הקטע ואנחנו יודעים מי שני האוהבים", אמר הבעלים של תחנת הרדיו. "הם תכננו דייט במשרד. לא ברור לנו איך קלטת האבטחה עשתה את דרכה לפייסבוק".

עוד באותו נושא

אמא תפסה על חם את בנה בן ה-17 עושה סקס עם יועצת בית הספר שלו

לכתבה המלאה
סקס בתחנת רדיו. צילום מסך
לא ברור מי העלה את הקטע/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • רדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully