וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בתופסת תחרותית היא ממש לא לילדים

25.7.2018 / 8:54

נגמר המונדיאל? לא נורא. ב-9 בספטמבר תיפתח בלונדון אליפות העולם בתופסת תחרותית - משחק מרתק שבו יש תופס ונתפס, אך הפעם עם שלל מכשולים ומבוכים. ככה זה עובד

World Championship Chase tag

אחד מהדברים שאנחנו, המבוגרים, הכי מתגעגעים אליו מהילדות הוא המשחקים שהיינו משחקים בחצר. ובכן, מסתבר שיש דרך לשחזר את העבר, או לפחות חלק ממנו. תכירו את ה"תופסת התחרותית". מדובר בשם של משחק שמזכיר מאוד את התופסת שהיינו משחקים כילדים בחצר האחורית, אבל עם טוויסט שמוסיף עוד יותר עניין לתחרות הזו.

"המטרה בתופסת התחרותית היא זהה - לתפוס את החבר עמו אנחנו מתמודדים, אך הפעם עם מסלול שלם של מכשולים", הסביר כריסטיאן דבאו, ממציא המשחק. כשרואים את האנשים משחקים בזה, זה מזכיר מאוד ספורט אתגרי או פארקור, כשהמשתתפים הם מעין לוחמי נינג'ה שצריכים להיות זריזים ואתלטים. כריסטיאן דבאו ובנו דמיאן הפכו את המשחק הקלאסי הזה לתחרותי כשאת הרעיון הם שאבו ממשחק שהם שיחקו ב-2009 שבו הם השתמשו בארגזים, ספסלים וריהוט נוסף של החצר כמכשולים.

עוד ב"אסור לפספס"

חשבתם שראיתם כל מה שאפשר בבריכה? תראו מה הבחורה הזאת עשתה

עוצר נשימה: הגולש תפס את אחד הגלים המטורפים אי פעם

זה נראה ממש כיף

ב-9 בספטמבר תיערך אליפות העולם בתופסת תחרותית בלונדון, אליפות שממומנת בכסף גדול ותמשוך אתלטים מכל רחבי העולם. הספורט הזה בנוי מכמה פורמטים. בפורמט אחד יש שתי קבוצות שמכילות עד שישה משתתפים, כאשר ישנם 10 עד 16 סטים של מרדפים. לרודפים יש 20 שניות כדי לתפוס את היריב שלהם בכל מרדף ואם הם עושים את זה הקבוצה שלהם זוכה בנקודה. המנצח נשאר במסלול ומתחרה נגד יריב נוסף מהקבוצה המפסידה. בפורמט נוסף יש רק שני משתתפים שמתחרים אחד בשנים. הראשון שמגיע ל-10 נקודות זוכה, אך הוא חייב לנצח את יריבו בהפרש של שתי נקודות לפחות. אז למה אתם מחכים? לכו ותנסו בעצמכם, זה כיף תאמינו לנו.

עוד באותו נושא

כך לא תמצאו אהבה: ניסה להרשים בחורה בקפיצה מהגג - וזה נגמר רע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully