וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשה את שמה בגוגל - ונדהמה לגלות תמונות עירום ופורנו בכיכובה

19.7.2018 / 9:13

חייה של נואל התהפכו בגלל הקלדה תמימה של שמה בשורת החיפוש של גוגל, שחשפה תמונות שהעלתה לפייסבוק אולם שונו בצורה אכזרית. המשטרה האשימה דווקא אותה, והיא החליטה להגיב. צפו בהרצאת הטד שלה

ABC NEWS

בואו נודה בזה - כולנו מקלידים מדי פעם את השם שלנו בשורת החיפוש של גוגל. לכאורה זה מיותר ואפילו מטופש, כי כל אחד מאיתנו יודע מה הוא ימצא בתוצאות ובעיקר מה לא, אבל משעשע ומסקרן לחשוב שאולי בכל זאת עשינו משהו שמישהו חשב שהוא ראוי לציון לשבח או לגנאי, או אולי סתם יש אדם באותו השם שהוא דמות מוכרת בעולם כזה או אחר. זה מה שחשבה אי שם באוסטרליה נואל מרטין בת ה-18, שגיגלה את שמה בתמימות, מבלי לדעת שזהו רגע שישנה את חייה לנצח.

עוד בנושא

זמרת בוידוי חושפני: "ככה זה מרגיש כשקלטת סקס שלך דולפת לרשת"
"שכבתי עם חמישה חברים שלו": הנקמות הכי כואבות בגברים בוגדים

נואל מרטין. אתר רשמי
נואל מרטין/אתר רשמי

לתדהמתה של נואל, היא נחרדה לגלות בין התוצאות מאות תמונות וסרטונים מזויפים, שהכוכבת שלהם היא לא אחרת מאשר היא עצמה. פניה "נחתכו" מתמונות שהעלתה לפייסבוק שנה קודם לכן והופיעו מולה בגלריה שנוצרה על ידי טרולים חסרי לב. "הרגשתי מחוללת לחלוטין", סיפרה נואל, היום בת 23 ועורכת דין במקצועה, "הרגשתי כאילו מישהו שופך מסיר צבעים על היושרה שלי. עשו לי דה-הומניזציה". אם לא די בהשפלה ובזעזוע, היא נבהלה כשהבינה שבתמונות המזויפות מופיעים פרטים אישיים שלה, כמו מקום מגוריה.

עוד באותו נושא

נקמת האם: פרסמה תמונות עירום של האקסית בת ה-12 של בנה

לכתבה המלאה
נואל מרטין. אתר רשמי
נואל על כריכה של סרט פורנו/אתר רשמי
נואל מרטין. אתר רשמי
ובסרט פורנו. "עשו לי דה-הומניזציה"/אתר רשמי

"הייתה תקופה בה הייתי רואה את התמונות האלה באתרי פורנו ומתחילה לבכות בלי שליטה, עד שהייתי נרדמת", היא שיתפה את העוקבים שלה ברשת, "אני לא יכול לבטא במילים מה הרגשתי כשנתקלתי בהן לראשונה. בעזרת פוטושופ יצרו תמונה בה אני עושה סקס עם מישהו ולובשת חולצה שעליה כתוב 'אני פרה מטומטמת'. הופעתי על הכריכה של שני סרטים למבוגרים בלבד ועל אחת מהן נכתב 'תתייחסו אלי כמו זונה'".

נואל מרטין. אתר רשמי
נואל החליטה להיאבק בתופעה/אתר רשמי

בתחילה, כאשר נואל דיווחה למשטרה על מה שגילתה, אמרו לה שזוהי אשמתה ושעליה להיות זהירה בכל הנוגע לתמונות שהיא מעלה לרשת. היא התקשתה לקבל את זה, ובצדק, והחליטה להגיב. היא החלה להופיע בפני אנשים ולהרצות על ההתעללות שעברה מבחינה תדמיתית. לדבריה, גם חמש שנים אחרי המקרה היא עדיין מרגישה את השפעותיו.

צפו בהרצאת הטד שלה

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully