וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגלי הברבי": הסוד של דוגמניות האינסטגרם נחשף

17.7.2018 / 9:17

אם אתן אוהבות להצטלם באינסטגרם ורוצות להיראות כמה שיותר טוב, כדאי שתשמעו על הסוד שבו משתמשות כל הדוגמניות הגדולות, ותדעו מדוע התנוחה שלהם גורמן להן להיות כל כך פוטוגניות

דוגמנית מדגימה את טרנד "רגלי הברבי"

רשת האינסטגרם מלאה בתמונות של אנשים שמנסים לצלם את עצמם בתנוחה הכי טובה ומחמיאה שאפשר. לפעמים זה יכול להיות מאוד מלחיץ להעלות תמונה שלך שהעוקבים יראו אותה, אבל אם אתה, או בעיקר את רוצה לשפר את התמונה שלך ולהיראות הכי טוב שאת יכולה, מסתבר שיש טרנד חדש, או ליתר דיוק תנוחה ספציפית שיכולה מאוד לעזור.

עוד בנושא
"אנחנו לא ברביות": בלוגרית אופנה ודוגמנית חושפת את הבלוף של האינסטגרם
כוכבת האינסטגרם חשפה - כך אני נראית באמת, בלי פוטושופ

רגלי ברבי. צילום מסך
לא לשכוח, רגל קדימה/צילום מסך

אם תסתכלו היטב ותבחנו את התמונות שמעלות הדוגמניות והכוכבות באינסטגרם, תוכלו לשים לב לתנוחה שמשותפת לכולן. זאת משום שהן עושות משהו מאוד ספציפי עם הרגליים שלהן. קוראים לתנוחה הזה "רגלי ברבי" והכוונה היא לצורת העמידה של הדוגמניות שבה הן עומדות על קצות הרגליים עם רגל אחת תמיד מקומרת קדימה. הצורה והעמידה שלהן מזכירה בובת ברבי שאחת הרגליים שלה תמיד מצביעה לכיוון מסויים.

עוד באותו נושא

הסופרמודל חושפת את פרצופן האמיתי של דוגמניות האינסטגרם

לכתבה המלאה

מסתבר שהפוזה הזו מחמיאה מאוד גם בשל העובדה שהיא יוצרת אשליה שהבנות נועלות נעלי עקב והן נראות יותר פוטוגניות בעולם שבו נעליים אינן פרקטיות לצורך התמונה. זו תנוחה מאוד פופולארית בעיקר בקרב כוכבות שמצטלמות על החוף עם ביקיני ורגליים יחפות, והדוגמניות הכי גדולות משתמשות בה. אז למה לדבר הרבה, פשוט תסתכלו בעצמכם ותגוללו למטה.

ברבי.
גם בישיבה זה עובד
ברבי.
ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully