וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות מתגלים: אלה הפנטזיות המיניות הנפוצות ביותר שיש לכולנו

17.7.2018 / 10:00

מחקר פורץ דרך, המקיף אי פעם בתחום הפנטזיות, העלה ממצאים מרתקים שמלמדים על המחשבות הכמוסות ביותר של בני האדם. בתפריט: סקס קבוצתי, סאדו מאזו ואפילו החלפה של בני ובנות זוג

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: כמה פעמים בשבוע כדאי לעשות סקס בשביל להיות מאושרים?

כולנו חושבים על סקס, והרבה. אנחנו גם אוהבים לדבר על זה, אבל מציבים לכך גבולות, וכך יוצא שהמחשבות המלוכלכות ביותר שלנו נשארות הרבה פעמים כמוסות בעוד אנחנו נשארים לתהות מי עוד מרגיש כמונו או מהרהר באותם הדברים. מחקר פורץ דרך, המקיף ביותר אי פעם בתחום, נערך לאחרונה וחשף את הפנטזיות המיניות הנפוצות ביותר בעולם.

הדוקטור ג'סטין להימלר, שערך את המחקר, אמר: "אחד הדברים שמונע מאנשים לפעול בתחום המיני הוא כשהם מרגישים מוזרים או לא נורמליים. זה יוצר חרדה ומפריע לסקס שלנו, כך שרציתי להקל על אנשים לנהל שיחות על כך". להימלר שוחח עם 4,175 אנשים כחלק מהמחקר, ואלה שש הפנטזיות שצוינו הכי הרבה פעמים על ידם:

עוד בנושא

דרושים מתנדבים שיסכימו לשלוח תמונה של איבר מינם - בשביל המדע
מטפלים מיניים חושפים מהן הפנטזיות המיניות הכי נפוצות

סקס מרובה משתתפים

גיף סקס שלישיה. Giphy
גיף סקס שלישיה/Giphy

כמות אדירה של 89 אחוז מהנשאלים אמרו שהם מפנטזים על שלישייה. מתוכם, הרוב אמרו שהשלישייה האידיאלית עבורם תכלול את בן/בת הזוג. גברים סטרייטים מעדיפים להיכנס למיטה עם שתי נשים, בעוד לנשים ביחסים הטרוסקסואליים לא ממש משנה מהו מינו של המצטרף למיטה.

סקס קשוח וכוחני

גיף סקס כוחני וקשוח. Giphy
גיף סקס כוחני וקשוח/Giphy

על פי הדוקטור, מרבית האנשים חולמים על ביצוע של לפחות אקט סאדו-מאזוכיסטי אחד. כמות גדולה של נשים שוחחה איתו על פנטזיות של סאדיזם וגרימת כאב. הצורות הנפוצות ביותר: מכות, נשיכות וטפטוף שעווה לוהטת. הוא גילה שיותר אנשים (65 אחוזים) מעדיפים לסבול כאב מאשר להכאיב (60 אחוזים).

הרפתקאות וגיוון

גיף סקס על רכב. Giphy
גיף סקס על רכב/Giphy

אנשים רבים נמשכים לדברים שמביאים שינוי לרוטינת הסקס שלהם, בין אם זה מיקום, שינוי תנוחות או החלפת בן/בת הזוג בעצמם. התנוחה האהובה על גברים היא דוגי סטייל, ושני המינים מעדיפים את השותף המיני מעליהם במהלך האקט. האווירה חשובה יותר לנשים, אבל שני המינים דיברו לא מעט על רצון לעשות סקס במקום ציבורי.

זוגיות פתוחה, שיתוף והחלפת בני ובנות זוג

גיף סקס חילופי זוגות. Giphy
גיף סקס חילופי זוגות/Giphy

אנשים במערכות יחסים כמהים לסקס לא מונוגמי, אבל רובם יעשו את זה רק עם אישור של בן או בת הזוג. פחות מאחוז מהנשאלים הודו שהם מפנטזים על בגידה, אבל המספרים עולים משמעותית כאשר זה נעשה באישור. כ-79 אחוזים מהגברים מפנטזים על מערכת יחסים פתוחה, ו-62 אחוזים מהנשים. 58 אחוזים מהאנשים אמרו שהם נדלקים מלצפות בבן/בת הזוג מקיים יחסי מין עם אנשים אחרים.

סקס מלא רגש

גיף סקס רומנטי. Giphy
גיף סקס רומנטי/Giphy

לא כל פנטזיה היא מינית בבסיסה. רוב הגברים והנשים (70 אחוזים) אמרו שהם לא חולמים בדרך כלל על סקס חסר רגשות ושהם רוצים לחוש נחשקים ואהובים. תשעה מתוך עשרה אנשים סיפרו שפינטזו בעבר על בן/בת הזוג הנוכחי/ת וכחצי מהם טוענים שהם עדיין עושים זאת בקביעות.

גמישות מגדרית

גיף לסביות. מערכת וואלה!
גיף לסביות/מערכת וואלה!

גם אלה שמזדהים כהטרוסקסואלים, חולמים ומפנטזים על סקס עם אותו המין. 59% מהנשים הסטרייטיות בסקר סיפרו שחלמו על סקס עם נשים, לעומת 26 אחוזים מהגברים הסטרייטים. חלק מהגברים הודו שהם נדלקים מהמחשבה על אישה שתשלוט בהם ותגרום להם להרגיש נשיים, אבל אף אישה לא הודתה בפנטזיה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully