וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה או למטה? הגולשים שוב מנסים לפענח אשליה אופטית מתעתעת - והפעם על עוגה

27.6.2018 / 1:03

מבית היוצר של "השמלה הכחולה-שחורה-לבנה-זהובה" ו"יאני ולורל", קבלו את האשליה האופטית החדשה שמטריפה את הרשת: לאיזה כיוון מצביעים הקווים שעל העוגה?

Sonya Jersey

בהתחלה זו הייתה השמלה הכחולה-שחורה-לבנה-זהובה (לגמרי כחולה ושחורה) שפילגה את הרשת לשניים, אחר כך הגיע הוויכוח הבלתי פוסק על "יאני" או "לורל" (הכי לורל) - ועכשיו שוב הרשת בהתחבטות רצינית והרת גורל: לאן מצביעים הקווים שעל העוגה הזאת? עוד שאלה פשוטה שמעוררת מחלוקת רצינית.

הוויכוח הנוכחי החל כשמשתמש רדיט, פנטוקס, שיתף תמונה של עוגת קרם שניט מצופה בשוקולד לבן ומעוטרת בפסי שוקולד - ושאל בתמימות: "לאיזה כיוון מצביעים הקווים המעוגלים?". השאלה צברה אינספור תגובות עם 3 תשובות נראות לעין: חלק סבורים שהקווים מצביעים כלפי מעלה, חלק יכולים להישבע שהם מצביעים כלפי מטה ואחרים מספרים שהכיוונים ממש מתחלפים להם לנגד עיניהם. אז לאיזה כיוון מצביעים הקווים?

עוד בנושא:

והתשובה הנכונה היא...

לא נמתח אתכם יותר מדי: התשובה הנכונה היא למעלה... ולמטה. הקווים פונים מעלה ומטה ממש כמו בתרשים אק"ג. באופן אוטומטי אנחנו בוחנים את העוגה מלמעלה למטה, אבל אם ננסה "לקרוא" אותה משמאל לימין, תוכלו לראות כיצד הקווים עולים ויורדים ממש כמו קצב פעימות הלב. רואים את זה?

רגע...

אההה.. כן, כן, אני רואה את זה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully