וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה בטוחים שחייזרים הגיעו לצפות במשחקי המונדיאל - וזו ההוכחה

20.6.2018 / 0:26

אובייקט מסתורי וזוהר בצורת טריגון הופיע בשמי רוסיה בזמן משחקי המונדיאל - ורבים במדינה מאמינים שאלה חייזרים חובבי כדורגל

east2west news

אובייקט ענק בצורת טריגון האיר את שמי רוסיה השבוע, ורוסים רבים מאמינים שזו חללית של חייזרים שהגיעו לצפות במשחקי המונדיאל. העב"ם הזוהר טס ממש מעל האצטדיון שבניז'ני נובגורוד ועורר מהומה ברשתות החברתיות. האישה שתיעדה את האורות המסתוריים מהעיר קירוב כתבה: "מה זה היה לעזאזל? זה לא נראה כמו שום דבר שראיתי לפני".

בין הספקולציות שעלו בנושא היה אחד שטען שזה ניסוי צבאי שמהווה מפגן כוח של פוטין, אחר דיבר על רקטה סודית שנורתה לחלל, אבל רבים אחרים סברו שמדובר בחייזרים חובבי כדורגל בכלל ואוהדי אנגליה בפרט - שמתכננים לראות את המשחק של הנבחרת באיצטדיון מול פנמה בעוד כמה ימים. "החייזרים הגיעו לצפות במשחק", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו רקטה, כדור אש או עב"ם בשמיי ניז'ני נובגורוד? דברו איתי, אני מודאג!".

גיף חייזרים בשמי רוסיה?. Giphy
חייזרים הגיעו לצפות במשחקי המונדיאל?/Giphy

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עב"מ התרסק ביער באוסטרליה? אף אחד לא מצליח למצוא הסבר הגיוני אחר

לכתבה המלאה

אז מה זה באמת?

אז לא, ההתעניינות במונדיאל אולי חצתה יבשות אבל לא כוכבי לכת. גורמים רשמיים מתחנת החלל הרוסית אישרו שמדובר בשיגור חללית סויוז 2.1.B מנמל החלל קוסמודרום פלסצק, טייגה. השיגור החל בשעה 12:45 בצהריים שעון מוסקבה ביום ראשון ה-17 ביוני כשזה נווט ליעדו בעזרת מערכת ניווט לוויינית רוסית. איכשהו זה לא הצליח להרגיע את כולם: "אני בטוח שזה עב"ם שנראה כמו טריגון. זה חייב להיות זה", כתב מישהו שמסרב להאמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully