וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בעלי גבות עבות ומטופחות? זה אומר עליכם דברים לא טובים

18.6.2018 / 0:13

מחקר של אוניברסיטת טורונטו מצא שגבות עבות ומטופחות מעידות על מאפיינים מסוימים באישיות שלכם - וזה ממש לא לטובה

מערכת וואלה!

בסרטון: כמה זמן לוקח לעבוד על הגבות של קארה דלווין?

ודאי תופתעו לגלות שהגבות שלכם מצביעות על הרבה יותר מחוש אסתטי. חוקרים מאוניברסיטת טורונטו, קנדה, מצאו קשר ישיר בין גבות עבות ומטופחות - לנרקיסיזם. מחקרם מראה שאנשים עם גבות עבות ומטופחות הם למעשה די נרקיסיסטים - וככל שהן יותר עבות ומטופחות כך הם יותר ויותר מרוכזים בעצמם.

גיף איפור גבה. Giphy
תגיד לי מה הגבות שלך ואומר לך מי אתה/Giphy

עוד באופנה:

החוקרים ביצעו מחקר על מאפיינים נרקיסיסטים. הם צילמו תמונות של משתתפי המחקר ונתנו להם לענות על שאלון שמודד את רמת הנרקיסיזם שלהם. לאחר מכן, הם חתכו את התמונות כך שניתן יהיה לראות רק את הגבות וחילקו אותן לקבוצת מחקר אחרת. הקבוצה בחרה מי מנושאי הגבות, לדעתה, נרקיסיסט - והחוקרים השוו בין הבחירות שלהם לתוצאות השאלון המקורי ומצאו התאמה מלאה. כלומר, אנשים ידעו להצביע מי נרקיסיסט רק על סמך הגבות שלו.

עוד באותו נושא

הדוגמנית עם הגבה האחת הפכה ללהיט עולמי

לכתבה המלאה

לפני שאתם מרימים גבה, יש לזה דווקא הסבר הגיוני. אנשים בעלי גבות עבות ומטופחות רוצים שיסתכלו עליהם - והרצון לתשומת הלב הזאת, בעיקר אצל גברים, מתפרשת כנרקיסיזם. מחברת המחקר והדוקטור לפילוסופיה, מירנדה ג'יאקומין, אמרה לקוסמופוליטן: "הנרקיסיסטים אוהבים תשומת לב והערצה ועשויים לשמור על גבות עבות ומסודרות כדי שיבחינו בהם, יזהו ויזכרו אותם. ככל שהגבות עבות ומטופחות יותר, כך האדם הנושא אותן מרוכז יותר בעצמו. הגבות, בעיניו, מגדילות את הסיכוי שיאהבו אותו, וזה עוזר לו לאהוב את עצמו יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • גבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully