וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפועל חולון נחקר במשטרה, אבל התלונה נגדו בוטלה

דרמה נוספת אצל מחזיקת הגביע יממה לפני גמר הפיינל פור. עימות בין כוכב הקבוצה לבת זוגו, כנראה בעקבות קשר רומנטי עם אישה אחרת, הוביל לחקירה תחת אזהרה. בסיומה, השחקן שוחרר והתלונה התבטלה

ברני ארדוב

כוכב הפועל חולון נחקר היום במשטרה בחשד להפעלת אלימות כלפי אישה, אבל כעבור זמן קצר התלונה בוטלה. הסיפור החל לאחר שאותו שחקן נפגש עם המתלוננת. בין השניים התפתח ויכוח, ובסיומו הוגשה תלונה במשטרה על אלימות. בעקבות התלונה, השחקן נלקח לחקירה יממה לפני משחק גמר הפיינל פור מול מכבי תל אביב. אלא שבחקירה דברים התבררו קצת אחרת, ובסיומה בוטלה התלונה נגד השחקן. לטענת גורמים הבקיאים בסיפור, המשטרה אמרה לשחקן שהיא מאמינה לו, ושמעבר לויכוח ביניהם, לא היתה שום אלימות.

ככל הידוע, לאותה מתלוננת נודע שבן זוגה השחקן מנהלת קשר רומנטי עם אישה אחרת. מכאן החל הוויכוח, ולטענת אותם גורמים, זה הבסיס לתלונה שבוטלה במשטרה.

עוד בנושא:

מנטליות של לוחמים: על הערב הגדול של הפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור
הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 76:80 ועלתה לגמר הפיינל פור
גלן רייס וגיא פניני התחבקו, דן שמיר: "ניצחנו עם מהלכים של מלחמה"

גיא פניני, גלן רייס ג'וניור ושחקני הפועל חולון. קובי אליהו
רק זה היה חסר להם לפני הגמר. שחקני הפועל חולון/קובי אליהו

כתב וואלה חדשות, אבי אשכנזי, מוסיף את גרסת המשטרה: "הצעירה שהגישה תלונה נגד שחקן הכדורסל של הפועל חולון על כך שהכה אותה הגיעה למשטרת מרחב ירקון והודיעה לחוקרים שהיא מבקשת לבטל את התלונה נגדו. לטענתה היא לא רוצה לגרום לו נזק נוסף ולכן היא מבקשת לחזור בה מהתלונה. השוטרים עצרו לחקירה את השחקן וחקרו אותו תחת אזהרה בחשד כי הכה את ידידתו. בתום חקירתו החליטו במשטרה לשחררו בתנאים מגבילים, בהם נאסר עליו להתקרב או ליצור קשר עם הצעירה. כמו כן, הוא נדרש לחתום על ערבות. במשטרה טרם החליטו מה יעלה בגורל תיק החקירה בעניינו".

לטענת השחקן, הוא לא דרש לחתום על שום ערבות, והשחרור נעשה אחרי עימות ביניהם. בסיום העימות השוטרים אמרו לשחקן שהם מאמינים לו, לגרסת עדי ראיה.

זו לא הדרמה היחידה שהתרחשה השבוע בהפועל חולון. כזכור, גלן רייס ג'וניור חזר השבוע לישראל אחרי חודשיים בארצות הברית וזאת לאחר שבהפועל חולון החליטו להשיבו לחלקים האחרונים של העונה. הפורוורד המוכשר של הסגולים, שוחרר בחודש אפריל מהמועדון בסיום תקרית בחדר ההלבשה במהלכה חבט בפניו של שחקן הקבוצה גיא פניני. עם חזרתו לישראל ניסו בחולון לרשום את השחקן כך שיוכל לשחק בחצי גמר הפיינל פור, אך בית הדין של איגוד הכדורסל דחה את טענות הקבוצה על כך שהודיעו על חזרתו של השחקן מספיק זמן מראש כדי שיוכל לרצות את עונש ההרחקה שלו משני משחקים. בסופו של דבר, שעתיים לפני חצי גמר הפיינל פור ביום שני, הודיע בית הדין העליון של איגוד הכדורסל כי רייס ג'וניור לא יוכל לשחק בחצי הגמר, אלא רק בגמר הפיינל פור, והוא אמור להיות מחר חלק מהסגל של הפועל חולון למשחק הגמר מול מכבי תל אביב, משחקו הראשון אחרי יותר מחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully