וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו - אבל באמת לא תאמינו - איך נראית היום כוכבת "אהבה בשחקים" קלי מקגיליס

16.6.2018 / 0:01

שבועות אחרי ההודעה המרגשת על הפקת סרט המשך ל"אהבה בשחקים", כוכבת הסרט קלי מקגיליס (צ'רלי) נתפסה במצלמות הפפראצי והיא כמעט בלתי ניתנת לזיהוי

אתר רשמי

קלי מקגיליס, הצלע הנשית בסרט "אהבה בשחקים", די נעלמה מאור הזרקורים מאז גילמה את מדריכת הטייסים המהממת צ'רלי. שבועות אחרי ההודעה המרגשת של טום קרוז על תחילת צילומי סרט ההמשך ללהיט משנות ה-80, נצפתה מקגיליס מסתובבת ברחובות העיר הנדרסונוויל שבקרוליינה הצפונית, כשהיא כמעט בלתי ניתנת לזיהוי.

היום מקגיליס כבר בת 60. היא השתתפה ביותר מ-50 סרטים וסדרות ותפקידה האחרון היה בסרט "Maternal Secrets" לצד קייט מנסי שיצא בשנה שעברה. התעניינות צלמי הפפראצי במעשיה של מקגיליס הגיעה בעקבות הציוץ של טום קרוז על סרט ההמשך, שייקרא "אהבה בשחקים: מווריק" על שם דמותו. את הסרט יביים ג'וזף קוסינסקי, ששיתף פעולה עם קרוז ב"אבדון" ויכתבו פיטר קרייג ("גנב עירוני") וג'סטין מרקס ("ספר הג'ונגל). ג'רי ברוקהיימר, שהפיק את הסרט המקורי, יפיק גם את סרט ההמשך שצפוי לצאת ב-12 ביולי 2019.

טריילר לסרט אהבה בשחקים. אתר רשמי
הפוסטר של "אהבה בשחקים"/אתר רשמי

הציוץ של טום קרוז:

הדיבורים על סרט ההמשך החלו כבר לפני 6 שנים, אולם התאבדותו של הבמאי טוני סקוט, שאמור היה לביים את הסרט, הקפיאה את הפרויקט. השחקן ואל קילמר, שגילם את יריבו של קרוז בסרט, צייץ כבר לפני 3 שנים על ההצעה שקיבל להשתתף בסרט ההמשך: "הציעו לי #אהבהבשחקים2 - ולא לעיתים קרובות אתה זוכה להגיד 'כן' בלי לקרוא בכלל את התסריט...". כשגילה איזה רעש הפוסט שלו עשה, הוא חזר בו: "תרגעו, יש עוד דרך ארוכה. מדברים על הסרט הזה כבר הרבה זמן וכרגע רק קיבלתי הצעה. שום דבר לא סגור. הקדמתי את המאוחר עם ההודעה שלי. הגזמתי. טעות תמימה. זו פשוט הייתה שיחת טלפון מדהימה מהסוכן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully