וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש קבע: נשים מטופחות ומושכות מרוויחות יותר בעבודה

15.6.2018 / 0:02

רוצות לקבל העלאה בעבודה? מחקר חדש מצא קשר ישיר בין המראה החיצוני ורמת הטיפוח של הנשים לגמול הכספי שלהן בעבודה, ללא קשר לרמה וההשקעה המקצועית שלהן

מערכת וואלה!

(בווידאו: רוצה להיות מוזמנת לראיון עבודה? צרפי תמונה בלבוש חושפני)

רבות כבר נכתב על ההבדלים בין השכר של גברים לזה של נשים - שמרוויחות פחות לרוב על אותה עבודה בדיוק. מחקר חדש שנעשה אחרונה מצא שנשים דווקא יכולות להשתכר יותר במקום העבודה שלהן. מה שהן צריכות לעשות לשם כך אתם שואלים? ובכן, מסתבר שהביצועים והתפוקה בעבודה פחות משפיעים על השכר, אלא יותר ההופעה החיצונית. שני סוציולוגים אספו נתונים מיותר מ-14,000 עובדות ומצאו שיש קשר בין ההכנסה בעבודה להשקעה במראה החיצוני של הנשים.

עוד באסור לפספס

מחקר מצא: זה השכר השנתי המדויק שיעשה אתכם מאושרים

קורות חיים סיפור בדקה. מערכת וואלה!
רוצה להרוויח יותר? אולי כדאי שתגדילי את המחשוף/מערכת וואלה!

המחקר הזה מגיע בהמשך למחקר ישן יותר שמראה שעובדים אטרקטיביים עם מראה חיצוני מרשים (גברים ונשים) מרוויחים 20 אחוז יותר מאלו שלא משקיעים במראה שלהם. אבל הפעם המחקר מצא שבניגוד לגברים, אצל הנשים התגמול הכספי מתבסס לגמרי על המראה החיצוני ועד כמה את מטופחת לעומת עובדת אחרת באותו תפקיד בדיוק.

המסר העצוב מהמחקר הזה - אם את אישה שרוצה לקבל הכרה ותגמול כספי בעבודה, עדיף שתשקיעי יותר במראה החיצוני שלך מאשר בתרומה המקצועית שלך כדי לקבל תגמול כספי גבוה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully