וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו ארוחת הבוקר הגרועה בעולם? לא תאמינו כמה הוא שילם עליה

19.6.2018 / 0:06

לקוח מאוכזב הזמין ארוחת בוקר יקרה מבית קפה אוסטרלי - ולא האמין למראה עיניו כשגילה על מה שילם

מערכת וואלה!

בחור אוסטרלי הזמין לביתו ארוחת בוקר מבית קפה מקומי והתקשה להאמין למראה עיניו כשגילה מה באמת הזמין. הלקוח שילם 19 דולרים (כמעט 70 שקלים) על ארוחת בוקר פשוטה הכוללת האש בראון (תפוח אדמה חתוך מטוגן) אחד, פרוסת לחם, פטריה אחת וכמה רצועות קטנות של אבוקדו. זה הכול. כדי להמחיש כמה זה אומלל, צירפנו תמונה:

זה מה שהוא קיבל

ארוחת הבוקר המאכזבת בעולם. צילום מסך
ארוחת הבוקר המאכזבת בעולם/צילום מסך

וכמובן תוספת לחם - פרוסה אחת

ארוחת הבוקר המאכזבת בעולם. צילום מסך
ארוחת הבוקר המאכזבת בעולם/צילום מסך

הלקוח הזמין את ארוחת הבוקר המאכזבת מבית הקפה White Carrots Cafe דרך אפליקציית UberEats, ואחרי שהתאים לעצמו מנה טבעונית באופן אישי. למעשה, הוא קיבל בדיוק את מה שהוא הזמין - אבל התוצאה ללא ספק מביכה. "במקור לא חשבתי שיהיה לי אכפת ששילמתי הרבה על האוכל כי תיארתי לעצמי שאקבל תמורה עבור הכסף", הוא אמר ל- FEMAIL, "לא הייתי משלם כל כך הרבה מלכתחילה אילו ידעתי כמה מעט אקבל".

ואכן, כשמבצעים הזמנה דרך האפליקציה, משלמים על כל פריט בנפרד. האש בראון עולה 3 דולרים, אבוקדו 4 דולרים, פטריה 4 דולרים ולחם 3 דולרים. דמי המשלוח עומדים על 5 דולרים, כלומר סה"כ 19 דולרים למנה.

ארוחת הבוקר המאכזבת בעולם. צילום מסך
כך זה נראה באפליקציה/צילום מסך

אחד ממנהלי White Carrots Cafe אמר שהלקוח יכול לקבל החזר על הארוחה, אולם יצטרך לפנות שוב דרך האפליקציה. הוא מסר:"אנחנו מצטערים מאוד על החוויה הקשה שעבר. יש לנו בחור חדש במטבח והוא כנראה עשה טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully