וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנת הפלייבוי לא הורשתה לעלות למטוס בגלל לבוש חושפני

28.6.2018 / 9:07

אירינה איבנובה, שהפכה לכוכבת רשת עם למעלה מ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם, ניסתה לעלות למטוס של חברת ג'ט בלו אך התבשרה שהלבוש שלה חושפני מדי. אחד העובדים אפילו צרח עליה ודרש שתכסה את עצמה

Iryna Ivanova

אירינה איבנובה הפכה לכוכבת רשת של ממש, בעיקר לאחר שהופיעה בשיר של ג'סטין ביבר, DJ חאלד וליל וויין, I'm The One. שפנפנת הפלייבוי צברה למעלה מ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם, ולא קשה להבין מדוע, אבל לאחרונה היא היתה מעורבת בסערה שהעלתה אותה לכותרות בעולם ולאו דווקא מהסיבות הנכונות.

זה קרה כאשר איבנובה רצתה לעלות לטיסה של חברת ג'ט בלו, אך לא הורשתה לעשות כך. למה? בגלל איך שהיתה לבושה: שמלה חושפנית למטה עם מחשוף גדול למעלה. עובד של חברת התעופה דרש שתלבש מכנסיים קצרים, וזה לא הכל: "העובד שלהם צרח לי והתעלל בי, הוא אמר לי דברים פוגעניים והאשים אותי שאני חושפת איברים מוצנעים. כמו שאפשר לראות, אני לובשת שמלה ארוכה, עד הקרסוליים, וחזיה, כך שההאשמות לא נכונות. הוא סירב לקחת את המזוודה שלי לשער המטוס וגער בי מול כל שאר הנוסעים, ודרש שאחליף בגדים".

עוד בנושא:
בת 21 טוענת: "נזרקתי מהטיסה בגלל מחשוף גדול מדי"
לבש את כל הבגדים שלו כדי לא לשלם על מטען עודף בשדה התעופה

דובר של חברת התעופה אמר בתגובה: "חברי הצוות הגיבו לתלונה שהוגשה בנוגע לאחת הלקוחות. עובדי החברה עזרו לה לעשות צ'ק אין למזוודה והציעו לאפשר לה את אחד מתאי השירותים להחליף בגדים. לאחר תלונות חוזרות ונשנות, הלקוחה הסכימה להחליף בגדים ועלתה לטיסה בלי שום בעיה".

סוף טוב הכל טוב, כנראה.

עוד באותו נושא

הסיבות המוזרות שיכולות לגרום לכם להיזרק מטיסה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully