וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציורים חדשים ומסתוריים נחשפו באחת מתופעות הטבע המדהימות בעולם

17.6.2018 / 0:05

בקווי נסקה שבפרו נמצאו לאורך השנים מאות שרטוטים מוזרים. לאחרונה רחפן גילה 25 חדשים, ויש כאלה שטוענים כי מדובר בהוכחה לקיומם של חייזרים

ציורים חדשים ומסתוריים נחשפו באחת מתופעות הטבע המדהימות בעולם - קווי נסקה בפרו/רויטרס

כבר סיפרנו לכם כמה פעמים על קווי נסקה, אותם ציורי ענק מסתוריים שנמצאו בשנות ה-20 של המאה הקודמת במדבר נסקה, בחבל פמפאס דה חומאנה שבפרו. בין השרטוטים המדויקיים להפליא (שנקראים גאוגליפים) ניתן למצוא קורי עכביש, לטאות, ציפורים ודמויות אנושיות. ניתן לצפות בציורים הללו רק מהאוויר ובמשך השנים הועלו סברות שונות ומשונות בנוגע לשאלה מהם אותם ציורי ענק - שנוצרו מתישהו בין 200 לפנה"ס לשנת 600 לספירה.

כעת נחשפו עוד 25 ציורים על ידי רחפן שהוטס באיזור - ביניהם לווייתן ענק, אישה רוקדת ועוד. לטענת מומחים, הציורים החדשים שנחשפו נוצרו עוד לפני שקווי נסקה עצמם נוצרו. לטענת אחד המומחים, זה קרה לפני 2,000 שנה, כמה מאות שנים לפני שצויירו קווי נסקה שהיו מוכרים עד כה.

הרחפן, כך סיפר הארכיאולוג ג'וני איסלה, "אפשרו לנו להרחיב את הגילויים ולגלות ציורים חדשים. עדיין לא הלכנו שם, רק צילמנו, זה השלב הראשון במחקר שלנו".


עוד בנושא:

מדענים בטוחים: נפתרה אחת מהתעלומות הגדולות בתולדות האנושות
צפו ושפטו: האם ילדה בת 8 פתרה את תעלומת המפלצת מלוך נס?

ככה זה נראה

קוי נסקה בפרו. רויטרס
מעניין הסיפור הזה/רויטרס
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו. טוויטר, צילום מסך
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו/צילום מסך, טוויטר
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו. טוויטר, צילום מסך
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו/צילום מסך, טוויטר

הקווים ננוצרו עבור יצורים שמימיים?

בסך הכל, נמצאו בקווי נסקה לאורך השנים מאות ציורים שונים - 800 מהם קווים ישרים, 300 צורות גיאומטריות וכ-70 ציורים של חיות וצמחים במדבר. לא ניתן לזהות את קווי נסקה כצורות בעלות משמעות אלא מצפייה בהם מהאוויר. מתוך הנחת היסוד שבני נסקה לא ראו מעולם את עבודתם מנקודת תצפית זו נולדו השערות מרובות על יכולות הבנאים ומטרותיהם.

התאוריה הארכאולוגית המקובלת היא שאנשי נסקה יצרו את הקווים תוך שימוש בכלים ובציוד מדידה פשוטים בלבד. על פי ויקיפדיה, :תוך תכנון מדוקדק וטכנולוגיות פשוטות יכול צוות קטן של אנשים לשחזר אפילו את הדמויות הגדולות ביותר בתוך 48 שעות. עם זאת, לא נמצאה עדיין עדות המסבירה מדוע נבנו הדמויות, ולכן מטרת בני הנסקה בבניית הקוויים נותרה עדיין התעלומה העיקשת ביותר. רבים סוברים כי מדובר במניעים דתיים, וכי בני נסקה יצרו תמונות שרק האלים יכלו לראות בבירור. עם זאת, פרטי התאולוגיה של בני הנסקה נותרו בלתי ידועים".

כמובן שהטענה על מעורבות של חייזרים עלתה לא פעם במשך השנים. כעת היא עולה שוב - בדיווח לא אמין במיוחד של הצהובון הבריטי "הדיילי אקספרס", שטען בשבוע שעבר שאחד הציורים שנמצא הוא של אסטרונאט מוזר ומאורך, שמהווה לכאורה הוכחה שהציורים נוצרו על ידי חייזרים. "הציורים הללו כל כך גדולים שאפשר לראות אותם רק מהשמים, מה שאומר שהם נוצרו עבור יצורים שמימיים", טען אחד מחובבי הקונספירציה. "הם נוצרו על ידי יצורים שהצליחו לעוף הרבה יותר גבוה מהגבעות הללו. אחד הציורים חשוב, כי הוא מסמל את הידידות בין בני האנוש והחייזרים".

קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו. טוויטר, צילום מסך
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו/צילום מסך, טוויטר
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו. טוויטר, צילום מסך
קווי נסקה שנמצאו במדבר נסקה בפרו/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully