וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמן שמופיע באזהרת האימפוטנציה שעל חפיסת הסיגריות נחשף: "זו בהחלט הייתה טעות"

11.6.2018 / 0:12

מרלי בנט מתחרט עד היום על שהסכים להופיע באזהרה שעל חפיסת הטבק והסיגריות המתריעה שעישון גורם לאימפוטנציה. הוא הפך לשיחת היום אחרי שהודה בטעות בטוויטר ולמעשה חשף את זהותו

תשדיר נגד עישון סיגריות - שגרמות לאימפוטנציה/NHS

זוכרים את הפרק ב"חברים" שג'ואי מגלה שהוא מופיע על מודעה להגברת מודעות למחלות מין? אז זה מה שקרה, בערך, למרלי בנט, שאמנם נתן את הסכמתו וידע מראש למה הוא מצטלם - אבל עד היום מובך מהתגובות שהוא מקבל מסובביו. אם עדיין יש כאלה שלא זיהו אותו מהסיגריות - בזכות הציוץ הטרי שלו בטוויטר אין אחד שלא יזהה.

בנט הצטלם ללא חולצה עבור מודעה שמופיעה על חפיסות הטבק והסיגריות המזהירה שעישון גורם לאימפוטנציה. בפוסט קצר הוא מודה שזו הייתה הטעות הגדולה של חייו, אולם ברשת בחרו דווקא להרים לו. בנט שמגיע מאיסטון, בריסטול, צייץ תמונה של חפיסת הטבק עליה הוא מופיע וכתב: "בדיעבד, להסכים לעבודת הדוגמנות הזאת הייתה בהחלט טעות". הציוץ שלו הפך במהרה לויראלי וזכה ליותר מ-71 אלף פיברוטים.

הציוץ המקורי:

עוד באותו נושא

העישון מסוכן לא רק לבריאות: מחקר מצא שהוא גם מכער אתכם בעיני המין השני

לכתבה המלאה

מרלי, שעובד עבור חבר פרלמנט של מפלגת הלייבור, מופיע בתמונה בפרצוף מודאג ללא חולצה כשהוא מביט מטה לכיוון המפשעה שלו. באזהרה, המופיעה על חפיסות הסיגריות והטבק בבריטניה, נכתב: "עישון מעלה את הסיכון לאימפוטנציה".

זה הוא:

בין המגיבים לציוץ שלו, הייתה אחת שבחרה להתנצל בפני בנט על ההתבטאויות שלה: "הייתי רוצה להתנצל רשמית שהתייחסתי אליך רק כ'בחור שמסתכל בעצבות על ה*** שלו כי הוא לא עובד' כשדיברתי על אזהרות העישון האהובות עליי עם חברים". בנט השיב לה בהומור: "אני לא חושב שאני יכול לסלוח על זה". מישהו אחר גם ניסה לנחם: "אם זה עוזר בכלל, אני תמיד מרוצה כשאני מקבל את החפיסה עם התמונה שלך". הוא לא היחיד שמרוצה: "בתור אחר שאומר 'יש!' בכל פעם שאני מקבל את 'האיש האימפוטנט', הציוץ הזה בהחלט עודד אותי".

בין התגובות המפרגנות, היו גם כמה שלא כל כך הבינו על מה המהומה. "אי אפשר לזהות שזה אתה, אז על מה יש לך להתחרט?", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי בכלל חשב שלשים תמונה של בחור חמוד ומהורהר על החפיסה ימנע ממני לעשן?".

רק לנו זה הזכיר את זה?

ואלה מיטב התגובות לציוץ שלו:

כוכב גדול גם בלטביה

"אבל אתה מציל חיים!! וזקפות!!"

הוא בכלל חשב שזה השחקן דני דייר

אז תזכיר לי שוב למה אני מצטלם?

וכן, מתברר שאנחנו לא היחידים שחשבנו על זה:

ד"ש מאיטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully