וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט לניקוי מנגל שיחסוך מכם את השפשוף

4.6.2018 / 23:54

רבים מאיתנו מתעצלים לנקות את המנגל אחרי השימוש בו ודוחים את עבודת הניקיון לערב או לפעם הבאה, רק שאז הסרת השומן הדביק הופכת לקשה במיוחד. מומחי ניקיון עלו על טריק שייקל על ניקיון המנגל - ורק תזהרו שזה לא ייכנס לכם לעיניים

טיפים להכנת מנגל/מערכת וואלה!

בסרטון - טיפים להדלקת המנגל

אוהבי ה"על האש" יעידו על חרדתם מהמשימה המפרכת של ניקוי השומן הדביק מהגריל. מומחי ניקיון מ"goodhousekeeping.co.uk" עלו על טריק שיקל וייקצר את עבודת הניקיון שלנו, שגם ככה כבדה עלינו אחרי כל הבשר שבלענו. מתעצלים לשפשף את השומן הדביק מרשת המתכת? פזרו מעט חול על המנגל שלכם. כן, החול - שאותו הייתם מעדיפים להשאיר רחוק מהבשר שלכם - הוא החומר המושלם לספיגת מיצי הבישול שעל רשת המתכת - וזה מה שיאפשר לכם להיפטר מהשומן הדביק בלי לשפשף בכוח.

מנגל. ShutterStock
כל מה שאתם צריכים זה לפזר קצת חול - אבל לא על האוכל/ShutterStock

עוד באוכל:

המומחים ממליצים למי שיש ברשותו מנגל מודרני, הצולה באמצעות גז, להשאיר את הגז פועל זמן מה אחרי שסיימתם עם הבשר כדי שזה ישרוף חלק משאריות המזון שעל הרשת - ויקל בשלב מאוחר יותר על עבודת הניקיון. בנוסף, הם ממליצים לא לדחות יותר מדי את ניקיון המנגל ולשפשף כל עוד זה חם כדי שהשאריות לא יתקררו וידבקו למתכת.

את זה אתם אולי יודעים, אבל המומחים מזכירים שכדאי גם לשמן את המנגל לפני השימוש כדי למנוע מהאוכל להידבק. תוכלו להשתמש בשומן הטבעי מהבשר שקניתם או בשמן חמניות. אתם ודאי רגילים להעביר על הרשת חצי בצל - גם זה תופס. הם גם ממליצים לא להשאיר מזון שבדרך כלל נמצא בקירור ליד המנגל במזג האוויר החם - אם אתם עושים על האש מחוץ לבית, קחו אתכם ציידנית מלאה בקוביות קרח ושימו שם את הבשר. זהו, נראה לנו שאתם מוכנים לצאת לדרך. מי מזמין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully