וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלצרים חושפים: הטריקים שיגרמו לכם להוציא יותר כסף במסעדה

27.5.2018 / 0:19

הגשת טעימות של יין, פיתוי על ידי הצגת קינוחים, הצעה של מנה יקרה ואי ציון העובדה שיש קפה קטן יותר שאתם יכולים להזמין. צוות הגשה במסעדות חושף: כך נגרום לכם לאכול ולשתות יותר ממה שתכננתם

מערכת וואלה!

בסרטון - מחקר מצא שמלצרים שמנים גורמים לנו להזמין יותר אוכל

המלצרים במסעדות צריכים להיות מאוד שירותיים, אדיבים ונחמדים. הם עושים עבודה שחורה מאוד וקשה, אך מסתבר שישנם ביניהם גם אנשי שיווק לא רעים ולצוות ההגשה יש כמה טריקים כדי לגרום לכם הלקוחות להזמין יותר אוכל ושתייה מבלי שתשימו לב בכלל.

איך הם עושים זאת? למשל לא לציין את העובדה שיש קפה קטן יותר כשאתם מזמינים אותו, לתת לכם טעימות של יין כדי לפתות אתכם להזמין אלכוהול, אלו טריקים ידועים. כריס ג'ונס, מלצר וותיק חשף בתקשורת הבריטית שהוא משרת את הלקוחות כמו מלכים, מה שגורם להם להרגיש בנוח ולבזבז יותר כסף במסעדה. הוא טוען שהוא תמיד מביא להם דגימות של יין לשולחן כדי לנסות לדרבן אותם להזמין אלכוהול כשכבר יש להם כוס של משקה אלכוהולי. הוא עושה אותו דבר עם הקינוחים ומביא לשולחן דגימות כדי לגרות את הסועדים להזמין גם קינוח.

עוד בנושא
השקרים של המלצרים נחשפים: "זה לא עובש זה קרם פיסטוק"
שפים ומלצרים מזהירים: המנות שאסור לעולם להזמין במסעדות

מלצרים. ShutterStock
מאחורי החיוך האדיב מסתתר טריק קטן. מלצרים במסעדה/ShutterStock

עובד אחר בבית קפה חשף גם שכשמלצר שואל אתכם אם אתם רוצים קפה גדול או בינוני, הוא לא מציין בפניכם שיש גם קפה רגיל וקטן יותר משום שהוא רוצה שתשלמו יותר על הקפה. מלצר נוסף חושף שכאשר אתם תבקשו המלצה על מנה מיוחדת של המסעדה, הוא ימליץ לכם על מנה יקרה ולא בהכרח על הטעימה ביותר. אז להבא כשאתם מבקרים במסעדה תדעו - המלצר לא כזה תמים כפי שהוא נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully