וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-1,000 משתתפים: לאס וגאס נערכת לאורגיה הגדולה בהיסטוריה

18.5.2018 / 0:14

כחלק מפסטיבל סקס שייערך בעיר החטאים, מתארגנת אורגיה המונית שתיערך ב-2 ביוני במטרה לשבור את שיא המשתתפים (הקודם עומד על 500). כרטיס לזוג יעלה 200 דולר ורק 24 לבחורה רווקה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - אליפות העולם בסקס באויר

יותר מאלף בליינים ובלייניות יעשו את דרכם ללאס וגאס בחודש הבא כשהמטרה פשוטה - לשבור את שיא העולם ולהשתתף באורגיה הכי גדולה בהיסטוריה של האנושות. כן, מה שקראתם. האירוע למבוגרים בלבד ייערך ביום שבת, ה-2 ביוני כאשר המשתתפים יכולים "לשחק" עם בני/בנות הזוג שלהם או עם אחרים שיסכימו לבצע עמם יחסים מיניים.

עוד בנושא
הנופשים בחופשת הסקס באי הסודי מסרבים לעזוב
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה
חברת תעופה נאלצה להכחיש שאנשיה צולמו באורגיה המונית

האורגיה הגדולה בעולם ביפן. אתר רשמי
כך זה נראה בשיא הקודם שנקבע ביפן/אתר רשמי

כרטיס לאורגיה ההמונית הזו יעלה 200 דולר לזוג ורק 24 דולר לבחורה רווקה. אגב, בחור רווק (או גרוש/אלמן או כל אפשרות אחרת לבודד) לא יכול להשתתף באירוע. "אנחנו מצפים למעל אלף משתתפים בתחרות העולמית הזו. זו עיר החטאים אחרי הכול", כך מסרו מארגני האירוע הזה, שיהיה חלק מארבעה ימים של פסטיבל סקס שנקרא - Sin City 8 ויכלול "זונות אולימפיות", צעצועי מין ומסיבת בריכה של שפנפניות פלייבוי כמחווה ליו הפנר המנוח מייסד פלייבוי.

אורגיה לאס וגאס.
כך נראית הודעת היח"צ לאירוע

השיא הנוכחי לאורגיה הגדולה ביותר עד כה עומד על 500 איש (250 זוגות) והוא נקבע ביפן ב-2007 אך מארגני האורגיה בלאס וגאס מאמינים שהיא תכפיל את המספר הזה לפחות. מארגני התחרות מזהירים ממשתתפים ספציפיים ובהודעה שהוציאו נכתב: "כל מי שיפגע בתחרות של אורח אחר יושעה באופן מיידי ביחד עם כל הקבוצה". כל הגברים שישתתפו באורגיה יקבלו קונדומים על חשבון הבית, חומרי סיכה, מגבת לידיים וכלים סניטריים לחיטוי. אז מה אתם אומרים, בא לכם להשתתף?

מארגני האירוע מתכוננים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully