וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הכדורגל הארגנטינאית פרסמה מדריך למונדיאל: "כך תתחילו עם נשים רוסיות"

17.5.2018 / 0:10

בוועידה שערכה התאחדות הכדורגל הארגנטינאית לשחקנים חולק מדריך המציע טיפים כיצד להתחיל עם נשים רוסיות במהלך משחקי המונדיאל ברוסיה: "נשים רוסיות רוצות להרגיש חשובות ומיוחדות"

NIXBLACK

בוועידה שנערכה ע"י התאחדות הכדורגל הארגנטינאית עבור שחקנים, מנהלי קבוצות, טכנאים ועיתונאים שטסים לרוסיה למשחקי המונדיאל, חולק לנוכחים מדריך היכרות עם התרבות הרוסית. במדריך שנקרא "השפה והתרבות הרוסית" הופיע גם פרק מיוחד המוקדש לגברים שרוצים להתחיל עם הנשים הרוסיות במהלך המשחקים שייערכו בין ה-14 ליוני ל-15 ביולי.

"איך תשיגו בחורה רוסיה?", נכתב במדריך, "לנשים רוסיות, כמו לכל אישה אחרת, חשוב שתהיה נקי, תריח טוב ותתלבש יפה. הרושם הראשוני מאוד חשוב להן. שים לב למראה שלך. בדרך כלל נשים רוסיות שמות לב לדברים החשובים, אבל יש גם נשים שחשוב להן יותר החומריות, הכסף והמראה החיצוני".

המדריך למונדיאל: איך להתחיל עם נשים רוסיות?. צילום מסך
המדריך למונדיאל: "השפה והתרבות הרוסית"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

החוליגניות הרוסיות חוזרות: צפו בהן מתאמנות לקרב נגד אוהדי אנגליה במונדיאל

לכתבה המלאה

"בגלל שהנשים הרוסיות יפות, הרבה גברים רק רוצים להכניס אותן למיטה. אולי הן גם רוצות בזה, אבל חשוב להן להרגיש חשובות ומיוחדות. הטיפ שלנו הוא להתייחס לאישה שמולך כאדם בעל ערך", נכתב במדריך, "נשים רוסיות אוהבות שגברים יוזמים. אם אין לך מספיק ביטחון עצמי, אז אתה צריך לתרגל שיחה עם עוד נשים. אל תדאג, יש המון נשים יפות ברוסיה ולא כולן טובות לך, תהיה סלקטיבי. אל תשאל שאלות טיפשיות על סקס. עבור הרוסיות סקס הוא נושא מאוד אישי ואינו ראוי לדיון בפומבי".

באופן אירוני, הוועדה שערכה את הכנס, בראשותה של חביאר מרין, היא האחראית לתחום החינוך בהתאחדות הכדורגל הארגנטינאית. כשהמרצים הבחינו בתגובות הקהל לטקסט, הם אספו את החוברות והחזירו אותן מאוחר יותר ללא הפרק המפוקפק. לצערם, העיתונאים שנכחו במקום הספיקו לצלם את הטקסט ולהפיץ אותו באמצעי התקשורת.

המדריך למונדיאל: איך להתחיל עם נשים רוסיות?. צילום מסך
המדריך למונדיאל: איך להתחיל עם נשים רוסיות?/צילום מסך
המדריך למונדיאל: איך להתחיל עם נשים רוסיות?. צילום מסך
"אל תדאג, יש המון נשים יפות ברוסיה ולא כולן טובות לך, תהיה סלקטיבי"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully