וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנת הסקס של הנסיך הארי ומייגן מרקל מעוררת סערה בארמון

16.5.2018 / 0:27

בית המלוכה הבריטי מודאג מסצנת סקס בין הנסיך הארי לארוסתו מייגן מרקל ששודרה ברשת הטלוויזיה האמריקאית "לייף טיים" ימים אחדים לפני חתונתם

LIFETIME

האם משפחתו של הנסיך הארי צפויה לבטל את החתונה המלכותית שתערך בשבת הקרובה? אז לא, משפחת המלוכה הבריטית לא תרחיק לכת עד כדי ביטול החתונה, אבל אין ספק שהיא מאוד מודאגת מסרט ששודר בראשון האחרון בערוץ הטלוויזיה האמריקאי "לייף טיים", בו מוצגת סצנת סקס בין הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל.

יש כמה סיבות לא להתעצבן: הראשונה היא שמדובר בסרט עלילתי עם שחקנים שמגלמים את הארי ומייגן, והשנייה היא שהסצנה אינה ארוטית כמו שעשו ממנה בתקשורת הבריטית. בסרט "הארי ומייגן: רומן מלכותי" המציג את סיפור האהבה של הנסיך והשחקנית האמריקאית, מגלמים את השניים פריסה פיטז הנלי ומוראי פראזר, שמאוד - אבל מאוד - דומים לזוג המלכותי. בסצנה המדוברת, מייגן מתפשטת וחולקת נשיקה לוהטת עם הארי. רגע לפני שהם נשכבים על המיטה, הסצנה נחתכת ועוברת לרגע שאחרי, כשהשניים מחובקים עירומים במיטה (מכוסים בשמיכה, תירגעו).

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קווין אליזבת' רותחת! סרטון עירום של מייגן מרקל דלף לרשת

לכתבה המלאה

למרות שאין סיבה אמיתית להילחץ, מתברר שבארמון בקינגהאם הרוחות סערו. מפיק הסרט, מנחה הודה, אמר ל"Vanity Fair": "מה ששמעתי זה שהם ממש מודאגים מסצנת הסקס הזו". את המידע הזה הוא קיבל, לדבריו, מחברתה הטובה של אשתו שיוצאת עם מזכיר העיתונות של הארמון. "הם בהחלט מודעים לסרט, בואו נאמר את זה ככה", חיזקה את הדברים התסריטאית סקרלט לייסי.

Harry & Meghan: A Royal Romance. אתר רשמי
הארי ומייגן לוק א לייק/אתר רשמי
הנסיך הארי ומייגן מרקל בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל הדבר האמיתי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully