וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעמלים ידועים משתפים סרטונים של הנפילות הכואבות שלהם במסגרת אתגר ויראלי חדש

16.5.2018 / 0:24

אתגר ויראלי חדש קורא למתעמלים נבחרים מכל העולם לחלוק עם הגולשים את הנפילות הכואבות ביותר שלהם. יותר מאלף ספורטאים אולימפיים ואלופי עולם כבר לקחו חלק באתגר

USAGym

בסרטון - הנפילה הכואבת של אלופת העולם בקרב רב

מתעמלים נבחרים מכל העולם נקראו לשתף סרטונים שלהם נופלים ונכשלים במהלך ביצוע תרגיל. הרי מאחורי כל ספורטאי אולימפי או אלוף עולם מסתתרים לא מעט אימונים כואבים שהסתיימו בפציעות. זה ודאי מביך לכמה ספורטאים לשתף את רגעי הכשלונות שלהם - אבל עד כה יותר מאלף עמדו באתגר בהצלחה.

גיף מתעמלים נופלים. אתר רשמי
גיף מתעמלים נופלים/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

כדי לצפות בכל הנפילות הכואבות, תוכלו לחפש בטוויטר את האשטאג #GymnasticsFailChallenge. הראשונה שפצחה באתגר היא האתלטית סידני סטורנינו מאיטליה, ששיתפה קטעים שלה נופלת מהקורה בצירוף ההאשטאג. המתעמלת הצעירה גייסה כמה מחבריה המתעמלים ועד מהרה האתגר הפך לויראלי. כמה סרטונים מהנפילות המביכות הסתיימו כל כך רע שודאי תתהו האם המתעמלים בכלל שרדו את האירוע ומה הסיכוי שמי שפרסם את הסרטון הוא בכלל חבר של המנוח.

בין אלו שלקחו חלק באתגר תמצאו את לורי הרננדס, מתעמלת אמריקאית בעלת מדליית זהב בתחרות הקרב-רב הקבוצתית ומדליית כסף במכשיר הקורה באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו. "אה כן, נקראתי להשתתף באתגר הכשלון אבל תדעו... יש עוד הרבה סרטונים כאלה", היא כתבה וחלקה לא פחות משלושה קליפים שלה נופלת ממכשירים שונים. באופן מפתיע, נראה שאנחנו מסוגלים לצפות שעות במתאמנים מתרסקים ולהרגיש ממש טוב עם עצמנו. מה זה אומר עלינו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully