וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אכלתי אוכל מוצק 10 ימים": הדוגמנית שניצחה את האנורקסיה

16.5.2018 / 9:06

מיה קאנג בת ה-29 סבלה מתת תזונה ושקלה 52 ק"ג ב-2015, כשהיתה דוגמנית בגדי ים וכיכבה בספורט אילוסטרייטד. לאחרונה היא העלתה תמונה שלה מאז, לעומת תמונה עדכנית שבה היא שוקלת 77 ק"ג: "נאמר לי על ידי התעשייה שיש לי קצת משקל עודף"

MISSMIAKANG / INSTAGRAM

מיה קאנג, 29, דוגמנית בגדי ים שכיכבה בספורט אילוסטרייטד, סבלה מאנורקסיה קיצונית ובולמיה לאורך רוב שנות חייה. בשבוע שעבר העלתה קאנג תמונה לאינסטגרם מ-2015, בה רואים אותה עם חזייה ותחתונים כשהיא שוקלת 52 ק"ג בלבד, ולצידה תמונה עדכנית שלה בריאה לחלוטין במשקל של 77 ק"ג.

בראיון שהעניקה ל"דיילי מייל" היא סיפרה על התהליך שעברה: "לא הייתי אוכלת אוכל מוצק במשך 10 ימים ועישנתי פאקט של מרלבורו ביום. הייתי אובססיבית, רציתי להראות את עצמות הירך והצלעות שלי". קאנג הסבירה שהתמונות שלה מהעבר צולמו לפני שהיא עמדה להצטלם לגיליון בגדי הים הנחשק של מגזין ספורט אילוסטרייטד. המטרה שלה היתה להיראות כמו מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט.

צפו בדוגמנית שהפכה ללוחמת MMA

"נאמר לי על ידי התעשייה שמעולם לא נראיתי טוב יותר, אבל יש לי קצת משקל עודף. שנאתי את איך שאני נראית וחשבתי שהייתי שמנה והייתי בחרדה תמידית", חשפה קאנג. שלושה חודשים לפני שהיא זכתה כמנצחת בתחרות בגדי הים של ספורט אילוסטרייטד ב-2016, מיה התאהבה באמנות הלחימה התאילנדית בזמן ששהתה בחופשה בתאילנד. אחרי שקיבלה החלטה להירשם למחנה אימונים באגרוף תאילנדי, היא התחילה להעלות במשקל ולמדה לאהוב את מבנה גופה החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ככה היא נראתה ב-2016 במגזין ספורטס אילוסטרייטד

"הרגשתי שסוף סוף הפכתי להיות אישה", היא כתבה בפוסט האינסטגרם האחרון שלה, "אני אוהבת את הירכיים ואת הקימורים בגוף שלי. אני אוהבת את הכוח שלי". למרות שלמדה לאהוב את גופה החדש, מיה הודתה שלא היה לה קל לחלוק עם עוקביה את התמונה שלה לפני ואחרי. "חלק קטן בי מסתכל על עצמי עכשיו ושונא את זה. הפרעות אכילה והפרעות של הגוף לא פשוט נעלמות, אבל את יכולה ללמוד איך להתמודד עם זה ולהחלים. את יכולה לשנות את החשיבה שלך בנושא".

מיה הסבירה שהיה לה חשוב לשתף את התמונות הללו כדי להעביר מסר לנשים אחרות שזה בסדר להעלות במשקל ולשנות את הגוף: "יש לנו את הזכות לאהוב את הגוף שלנו וליהנות מלהיות נשים. להיות בריאות ועם ביטחון. יש לנו גוף אחד, אל תתנו לחוסר הביטחון שלכן לגרום לכן להיות לא מאושרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully