וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרופילים הגסים ביותר בטינדר: משפטי הפתיחה שישיגו לכן סטוץ

15.5.2018 / 10:54

אפליקציית הדייטים "טינדר" - המיועדת, בואו נודה, בעיקר לסטוצים - חשפה כמה פרופילים מפתיעים של נשים שזנחו את הנימוסים לטובת הומור גס ובוטה. ותראו, זה דווקא עובד להן יופי

מערכת וואלה!

כולנו יודעים שטינדר אינה בדיוק אפליקציה למציאת דייטים איכותיים, אולם זה אף פעם לא מנע מנשים (וגם גברים) לפנות דווקא אליה כדי למצוא קשר רציני. בעוד הגברים הם בדרך כלל אלה שנתפסים כטיפוסים לא רציניים, מתברר שאפשר למצוא באפליקציה גם לא מעט נשים "לא רציניות" שמדברות דוגרי על הכוונות שלהן - ומשיגות לא מעט דייטים/סטוצים בזכות משפטי פתיחה מלוכלכים. לא עוד "בת 26 מתל אביב, חובבת ספורט ובינג'ים של 'חברים' ומחפשת את האחד" אלא "יש לי חבר אבל אני מחפשת קצת אקשן מהצד".

מתברר שכשמדובר בניסיון למצוא את המחזר הפוטנציאלי, יש צורך לדבר גסויות לפעמים. באופן מפתיע דווקא הפרופילים הגסים ביותר מצליחים להניב לא מעט "התאמות" - ולא רק מגברים שמחפשים ליהנות. נשים רבות הודו שגם אם הכוונות שלהן היו לא רציניות בהתחלה - הן הצליחו למצוא קשר רציני בזכות משפטי פתיחה שמשדרים בדיוק ההפך. אספנו לכם מגוון רחב של תמונות פרופיל + משפטי פתיחה מלוכלכים שמטרתם לתפוס לכם הגברים את העין (ואת הז..), ואתן מוזמנות לאמץ את השיטה ולגנוב מהם רעיונות חופשי.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully