וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך היינו: הורים משתפים תמונות שלהם לפני ואחרי הילדים

14.5.2018 / 0:03

רגע אחד אתה חיית מסיבות ורגע אחרי אתה קבור תחת ערימת חיתולים. מייק ג'וליאנלה, האיש מאחורי הבלוג שנקרא Dad and Buried, יזם טרנד ויראלי שבו הורים מנסים להמחיש עד כמה הילדים "התישו ושינו את חייהם"

Got Toddlered

יש הרבה דברים שאנחנו עוברים במהלך חיינו שמשפיעים עלינו ומעצבים אותנו - אהבה חדשה, סיום לימודים וכו', אבל שום דבר לא משפיע עלינו כמו הבאת ילדים לעולם, יצורים חיים שאתה אחראי עליהם עד יומך האחרון ובשלבי חייהם הראשוניים שלהם מביאים לנו אושר, אך גם שחיקה גדולה. מייק ג'וליאנלה, האיש מאחורי הבלוג שנקרא Dad and Buried, החליט ליזום טרנד משעשע שמעודד הורים טריים לשתף תמונות שלהם לפני ואחרי שהם הפכו לאבא ואמא כדי להראות איך הילדים "הורסים" אותם.

עוד בנושא:
מה האמא הזאת עשתה שגרם לכל כך הרבה אמהות להתעצבן?
קקי לחץ: סיפורי הגמילה הכי מחרידים ומופלאים שלכם

לפני ואחרי שיש ילדים. Got Toddlered, אתר רשמי
תודו שזה מצחיק/אתר רשמי, Got Toddlered

לג'וליאנלה עצמו יש שני ילדים והוא ניסה לשתף בבלוג שלו את האמת הכואבת לדעתו, על ההורות. "יצרתי הרבה ממים כדי להראות חדרים ודברים שהילדים הרסו ואחרי שפרסמתי תמונה שלי לפני ואחרי שהפכתי לאבא, מישהו הציע לי להפוך את זה לטרנד וזה היה רעיון נהדר", סיפר ג'וליאנלה.

מייק טוען שהבלוג הוא הומוריסטי ומטרתו לספק תחושה של סולידריות בקרב הורים שמתמודדים עם האתגרים שטמונים בגידול ילדים. "לא צריך לקחת את זה יותר מדי ברצינות והתמונות הללו מייצגות את זה מצויין. כולנו אוהבים את הילדים שלנו ואם אתה לא יכול לצחוק על זה, לעולם לא תשרוד", הסביר יוזם הטרנד הזה. אז למה לדבר הרבה? תצפו בעצמכם בחלק מהתמונות הדי מצחיקות יש לומר.

הורים? קשה לכם? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

עוד באותו נושא

6 דברים שכל אמא טרייה שומעת, ולמה את ממש יכולה להתעלם מהם

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully