וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הנופש למבוגרים בקנקון הוא לגמרי לא מה שציפיתם לו

11.5.2018 / 0:08

הרבה עירום, סקס ואלכוהול? לא בדיוק. מלון "הפיתוי" בקנקון היא החוויה המפתה ביותר במקסיקו - אבל רחוקה מכל הקונוטציות המיניות שעולות מהשם שלה. זוג מונוגמי שאזר אומץ להצטרף לחוויה הופתע לטובה

Temptation Resort Spa Cancun - Nightly entertainment

מה אתם מצפים למצוא במלון למבוגרים בלבד שנקרא "הפיתוי"? הרבה מסיבות סקס, חילופי זוגות ואלכוהול חופשי? מתברר שרק האחרון נכון. זוג מונוגמי שמרן (יחסית) אזר אומץ ויצא לנופש במלון המדובר ביותר בקנקון, מקסיקו - והופתע לטובה. שום חילופי זוגות, שום עירום כפוי, שום חדרי סקס ואורגיות המוניות - למעשה כל התנהגות מינית אינה מותרת שם. אז מה כן תמצאו שם שאין בנופש בקלאב הוטל באילת? חוסר שיפוטיות וחופש אמיתי. בניגוד לפאנג'ויה, אין סטנדרטים גופניים שכדאי לעמוד בהם. הנופשים מגיעים מכל הגילאים ובכל המידות, הצורות והצבעים - ואין אחד שירים עליכם גבה אם יש לכם קצת צלוליטיס מיותר או אם הגעתם לבושים בטרנינג וכפכפים. הכול מותר, הכול חופשי - והאווירה מאוד מאוד חברתית.

הנופש המקסיקני הכל כלול מלא באנשים שמחים, משוחררים, גם מבוגרים, שרק רוצים לרקוד, לשתות הרבה קוקטיילים וליהנות מהשמש. חולצה היא רק אופציה - אבל כל עירום מעבר לזה אסור בהחלט. "לאף אחד לא באמת אכפת איך את נראית בביקיני. יש מסיבות בריכה רק בגלי הלחץ להיראות טוב", סיפרו הזוג, "זה לא מיועד לכולם ואתם צפויים לראות הרבה נשים בלי חולצה, אבל אם אתם זורמים ואוהבים מסיבות טובות, אתם מאוד תיהנו".

עוד בתיירות:

המקום הוכיח את עצמו. בשביל רוב הנופשים זו הפעם השלישית ומעלה שהם חוזרים לשם. התמהיל הוא בעיקר זוגות, אבל יש גם לא מעט רווקים, זוגות מאותו המין וחברות שיצאו ל"טיול בנות". רוב הנופשים מחפשים להכיר אנשים חדשים ולחגוג במסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. "המקום עמוס באנשים. הם רוקדים, שותים הרבה, משחקים במשחקי שתייה. כולם מדברים עם כולם, אבל זה לא מרגיש מאיים. החופש להיות עצמך מודגש כאן".

חדרי המלון ענקיים, במרפסת יש ג'קוזי לשניים עם נוף מהמם לים ולבריכה הראשית, בחדר מיני בר מצויד היטב וחדר אמבטיה מרווח. כל זוג זוכה לשני עובדים, סוג של משרתים אישיים, שעושים כל שביכולתם כדי להבטיח לו את הנופש המהנה ביותר. למלון יש בריכה מרכזית שנקראת "הבריכה הסקסית", שם נערכות המסיבות הקשוחות, ובריכה קטנה ושקטה יותר שם האווירה רגועה. בין הברכות יש רצועת חוף עם כסאות ים, שם תוכלו לשבת, להירגע על איזה מרגריטה ולשקול באיזו בריכה בא לכם יותר לבלות בה היום.

בנוסף תוכלו ליהנות גם ממתחם ספא עם כל הפינוקים האפשריים. המתחם היחיד שאינו פתוח לכולם הוא אזור ה-VIP שעל הגג, שם הנופשים ששילמו יותר יוכלו ליהנות מבריכה שלישית, ג'קוזי, בר ואוכל נהדר. אם כבר הזכרנו אוכל, אז המלון מוקף ב-7 מסעדות יוקרה שתוכלו ליהנות מהם לפי חבילת הנופש שהזמנתם.

כשהשמש שוקעת, החוגגים נודדים אל עבר הג'קוזי הענק שסמוך לבריכה כדי להמשיך את החגיגות שם. בסביבות השעה 19:00 רוב הנופשים חוזרים לנוח לקראת סבב המסיבות הבא ומוזיקה מרגיעה מתנגנת בכל רחבי המלון. בכל ערב מתקיימת מסיבת נושא, מ"מסיבת פיג'מות" ו"שדים ומלאכים" ועד "הלבשה תחתונה" ו"לילה לבן". כולם מגיעים מחופשים - אבל ברוח האווירה החופשית של המקום - אפשר להרגיש חופשי להגיע בלבוש רגיל.

המלון נמצא בבעלות משפחתית ומעניק יחס יפה לעובדים שלו, שעובדים שם כבר המון שנים. היחס מתבטא בדרך בה העובדים מתמסרים לאורחי המלון. בשנה שעברה המלון נסגר לשמונה חודשים עבור שיפוץ מסיבי בעלות של 60 מיליון דולר - והעובדה שהחברה המשיכה לשלם לעובדים בזמן הסגירה מדברת בעד עצמה. "זה מלון קונספט - והקונספט הוא שכולם יכולים וצריכים ליהנות כמה שבא להם", סיכם הזוג את המסע, "זה ייחודי. לא ראינו דבר כזה מעולם וגילינו שחופש וקבלה של האחר היא לגמרי מרעננת. זו החופשה הידידותית והטובה ביותר שהיינו בה".

הצצה למלון המרשים:

עוד הצצה למסיבות הבריכה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully