וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ההרים הגבוהה והמהירה בעולם נסגרה בשל תאונה - שעות ספורות בלבד אחרי השקתה

10.5.2018 / 0:01

רבבות חיכו בדריכות להשקת רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה ביותר בעולם - וברחו משם כששעות לאחר השקתה אחד הקרונות התנגש בשני וכמעט גרם לאסון

Cedar Point

ככה נראית נסיעה ברכבת ההרים "נקמת הפלדה"

רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה ביותר בעולם היא גם רשמית הרכבת המסוכנת ביותר בעולם - אחרי ששעות ספורות מרגע השקתה, כבר אירעה בה תאונה שהובילה לסגירתה הזמנית. ההמתנה לרכבת ההרים המבטיחה,"נקמת הפלדה", בפארק השעשועים סידר פוינט באוהיו לא השתלמה לכל חובבי האדרנלין שסרו לפארק בשבת האחרונה כדי להיות הראשונים שיעלו עליה. רבים מהם גם סירבו לחזור לאחר שהתקלה טופלה עוד באותו יום.

רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה בעולם.
רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה בעולם
רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה בעולם.
רכבת ההרים מגיעה לגובה של 62 מטרים

עוד ב"אסור לפספס":

רכבת ההרים המטורפת שמגיעה לגובה של 62 מטרים ולמהירות של 120 קמ"ש נסגרה למבקרים בסביבות השעה 13:30 בצהריים, אחרי שאחד הקרונות סיים את הסיבוב שלו וחזר לתחנה העגינה במהירות גבוהה יחסית שהובילה להתנגשות קלה בקרון שעמד במקום, כך דווח ברשת CBS.

צפו בדיווח החדשותי על הסגירה:

רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה בעולם.
רכבת ההרים מגיעה למהירות של 120 קמ"ש

ארבעת הנוסעים ששהו על הקרונות קיבלו טיפול רפואי בידי צוות המקום ושוחררו ללא פציעות רציניות כדי ליהנות משאר המתקנים הפחות מסוכנים בפארק. מנהלי הפארק מיהרו לסגור את המתקן ופתחו אותו בשנית בתום בדיקות של טכנאי הפארק ומיהרו גם להרגיע את המבקרים דרך הטוויטר. בתחילה היה נראה שאנשים מעדיפים להימנע מנסיעה על המתקן החדש - אולם מהר מאוד אנשים שכחו והתור הארוך חזר.

ככה נראה הטריילר שפרסם את הרכבת החדשה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully