וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה חמורה: אדם ניסה לצלם סלפי עם דוב ונטרף למוות

13.5.2018 / 0:15

פראבהו בהטארה ניסה לסדר לעצמו מזכרת ממפגש עם דוב ביער אושידה שבהודו, אבל לא העריך כמו שצריך את כוונותיה של חיית הטרף ושילם בחייו. ואיך אינסטגרם קשורה למאבק בסלפים עם חיות?

kanaknews

פראבהו בהטארה לא האמין למזל הרב שנפל בחלקו כאשר זיהה דוב במהלך טיול ביער, הממוקם בחלקה המזרחי של אודישה שבהודו. הוא הבחין כי הדוב פצוע והחליט שמולו עומדת הזדמנות בלתי חוזרת להצטלם עם החיה האדירה, אלא שברגע שהתקרב אליו במטרה לעשות איתו סלפי הדוב החל להשתולל- וטרף אותו למוות. "הוא מת במקום", אמר אחד משומרי היער. כל התקרית המזעזעת הזו תועדה בסרטון קשה במיוחד לצפייה, שברקע שלו ניתן לשמוע צרחות של עדים לתקיפה ואפילו כלב שנבח על הדוב בניסיון לעצור אותו.

עוד בנושא
תפס את חברה שלו בוגדת בו על חם - ובחר לתעד את עצמו בסלפי
הרגע הזה שאתה מנסה לצלם סלפי בים וזה כמעט נגמר באסון

דוב הורג אדם שניסה לצלם איתו סלפי. kanaknews, אתר רשמי
לא היה לפראבהו בהטארה סיכוי/אתר רשמי, kanaknews

תאמינו או לא, זה היה מקרה המוות השלישי באושידה בנסיבות דומות בתקופה האחרונה. מאז חודש דצמבר, שני בני אדם נוספים נהרגו באזור לאחר שרצו להצטלם עם פילים ופשוט נמחצו על ידיהם, ומדובר בשתי תקריות נפרדות. למעשה, ברחבי העולם מתחילים להבין שנושא ה"סלפי עם חיות בר" הוא בעייתי ביותר, ולא רק כי הוא מסוגל להביא למותם של אנשים.

גם מנהלי "אינסטגרם" הצטרפו למלחמה בתופעה והתייצבו לצידם של בעלי החיים. מאז חודש דצמבר, מי שמחפש ברשת החברתית על פי האשטג של סלפים עם חיות (למשל, #סלפידוב), מקבל את ההודעה הבאה: "אינסטגרם לא מאשרת התעללות בבעלי חיים ומכירה של חיות בסכנת הכחדה או איברים שלהם. אתה מחפש האשטג שעשוי להיות קשור בפוסטים שמעודדים התנהגות פוגענית כלפי חיות והסביבה".

כל זה קרה בעקבות פנייה של ארגון עולמי לשמירה על בעלי חיים, שחקר וגילה שיש עלייה של 292 אחוזים בכמות הסלפים עם חיות מאז 2014, ולאחר מספר תקריות בהן חיות מתו או סבלו מכך שתיירים ניסו להצטלם איתן.

עוד באותו נושא

רק כדי להרשים בחורות - קפץ לכלוב פנדות ונאבק עם דוב

לכתבה המלאה

הלהיט שסוחף את הרשת: סלפי עם קואקה - החיה הכי חמודה שלא הכרתם

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully