וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: ככה גייסה הכוכבת ההוליוודית נשים לכת הסקס הסודית

8.5.2018 / 1:10

אליסון מאק, שכיכבה בסדרה המצליחה "סמולוויל" ניצבת במרכזה של פרשה שמזעזעת את ארצות הברית. היא מואשמת בסחר בנשים לכת, אליה ניסתה לגייס גם כוכבות כמו אמה ווטסון וקלי קלארקסון

אליסון מאק מובלת למעצר, אפריל 2018/CBS New York

כוכבת הסדרה "סמולוויל", אליסון מאק, נמצאת בשבועות האחרונות במרכזה של סערה משפטית עצומה ומתוקשרת. לאחרונה נחשפה מעורבותה (לכאורה) בכת סודית בשם Nxivm בהנהגתו של קית' רנייר וכמוהו, גם מאק בת ה-35 מואשמת בסחר בנשים ותעמוד למשפט בסיומו היא עלולה למצוא את עצמה מאחורי סורג ובריח. על פי ההאשמות, היא עבדה עבור רנייר וגייסה עבורו נשים לכת תוך שהיא מרמה אותן, ובהמשך הן חוייבו לקיים יחסי מין עם המנהיג ונסחטו על ידי תמונות עירום.

עוד בנושא

כך באמת נראים חייהם של חברי כת השטן - וככה הם חוגגים
כת מסתורית מאחורי תעלומת התאבדות דוגמנית העל?

אליסון מאק, 2002. GettyImages
אליסון מאק בשיא תקופת הזוהר, בשנת 2002/GettyImages
אליסון מאק מובלת למעצר, אפריל 2018. GettyImages
אליסון מאק, כיום, מובלת למעצר/GettyImages

כל פרט שנחשף בפרשה הזו מבחיל מקודמו, כפי שתבינו מהר מאוד מתקציר האירועים: רנייר הקים בשנת 1998 את ארגון NXIVM, שפעל כביכול כדי לספק שירותים של שיפור עצמי. לאורך שנים היו שמועות והתפרסמו תחקירים בעיתונים שונים על אופיו האמיתי של הארגון ובמרץ האחרון רנייר נעצר בשל החשדות המזעזעים. העדויות הקשות מלמדות על כך שהוא התייחס לנשים כאל שפחות מין, העביד אותן בפרך בעבודות שונות ואף "מיתג" אותן בעזרת קעקוע של ראשי תיבות של שמו, אותו טבע על גופן בעזרת ברזל מלובן.

מהדורות החדשות בארצות הברית מדווחות על הפרשה

נחזור למאק. בין 2001-2010 השחקנית שבתה לבבות רבים בזכות תפקידה ב"סמולוויל", שם גילמה את חברתו של סופרמן, קלואי סאליבן, אך לאחרונה קטע מצולם אחר לגמרי שלה תפס את תשומת הלב בארצות הברית. סרטון יוטיוב ישן שלה צף לאחרונה בשל הפרשה, ובו היא טוענת שהיא אדם מלא תשוקה ומציגה את עצמה כשייכת ל"קבוצה שמעצימה נשים". למעשה - זהו סרטון בו הכוכבת ההוליוודית מנסה לגייס נשים לכת.

הסרטון עלה לרשת באוקטובר 2013 ונשא את הכותרת "שאלות ותשובות עם אליסון מאק - אתם שאלתם, אני עניתי". הוא נפתח כשברקע מוזיקת ג'אז, ואז היא מתחילה לדבר: "אני רוצה שיזכרו אותי בזכות השמחה, הנשמה והתשוקה שלי; אני רוצה שיזכרו אותי בזכות הדברים שחשובים לי ובזכות הדרך בה השפעתי על אנשים; שיזכרו אותי כאישה כנה, אמיתית, מחוייבת ואוהבת". לאחר מכן, היא החלה לדבר על Jness, ענף בארגון NXIVM. "לעבוד עבור הארגון ממלא אותי כוונה וסיפוק יותר מכל דבר שעשיתי בחיי", סיפרה, "לראות את הנשים בארגון עוברות מהפך מוחלט וצומחות באופן כל כך טהור - זו זכות גדולה". על פי הדיווחים, מאק ניסתה בעבר לגייס לכת כוכבות שונות כמו קלי קלארקסון ואמה ווטסון.

עוד באותו נושא

עיסוי שדיים? כך חדרה כת הזויה למחקר רפואי "רציני"

לכתבה המלאה

צפו בה מגייסת נשים לכת הסקס

סגן התובע האמריקאי, מוירה קים פנסה, טען ש"היא נהגה להרעיב את הנשים עד שיגיעו למידות הדרושות מבחינת המעסיק שלה". היא הופיעה לאחרונה בבית המשפט שם שוחררה בערבות בסך חמישה מיליון דולר למעצר בבית הוריה בקליפורניה, והיא עומדת בפני עונש מאסר של 15 שנה אם תימצא אשמה, אך כבר עובדת על עסקת טיעון להמתקת עונשה.

אליסון מאק, 2012. GettyImages
עובדת על עסקת טיעון להמתקת עונשה.. אליסון מאק ב-2012/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully