וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל שנולדתם בו מסגיר עד כמה אתם נהגים גרועים

13.5.2018 / 8:46

מיקומכם בגלגל המזלות עשוי להשפיע על כישורי הנהיגה שלכם: מסקר שנערך בקרב 100 אלף נהגים נמצא קשר בין המזל שלכם לטעויות שאתם נוטים לעשות על הכביש - כולל שני מזלות שהחולקים אותם הם כנראה הנהגים הגרועים ביותר בעולם

אוכל ומזלות/צילום: סיפור בדקה

בסרטון: הטרנד החדש - לאכול לפי המזל שלך

אנשים מוכנים להודות בהרבה דברים, אבל כשזה מגיע לנהיגה - זה תמיד הצד השני שאשם. כן, זה ודאי הדבר שהכי קשה לנו להודות בו, אבל אנחנו נהגים גרועים. לא כולנו, מן הסתם, אבל אם אתם מאלה שלא חיים את הכביש, לא קוראים תמרורים, שוכחים לאותת או לתת זכות קדימה וזוכים ליותר צפירות מאחרים - כנראה שכישורי הנהיגה שלכם זקוקים לשיוף נוסף. עכשיו, במקום להרגיש ממש רע עם עצמכם - אתם יכולים להתנחם בכך שהמזל שלכם עשוי להיות האחראי לכך.

בסקר שנערך ע"י GoGet בקרב 100 אלף נהגים באוסטריה נמצא לאילו מזלות יש סיכוי גבוה יותר לטעות על הכביש ואילו מזלות התגלו כנהגים טובים יותר. דובר GoGet מסר בתגובה: "המחקר הזה הוא בשביל הכיף, אבל אם יש בתוצאות קצת אמת, השתמשו בו כתירוץ להיות נהגים טובים יותר. זה תמיד חשוב להזכיר לעצמנו לנהוג בטוח". שנגיע לתוצאות?

אלימות בכבישים. ShutterStock
זה לא אשמתכם שאתם גרועים/ShutterStock

עוד באסור לפספס:

לפי הסקר, הנהגים הגרועים ביותר הם בני מזלות אריה ודגים. הם צברו את כמות הכנסות הגבוה ביותר. קרוב אליהם ניתן למצוא את בני מזלות טלה ובתולה.

אם אתם בני מזל דגים, סביר יותר שתחצו ברמזורים אדומים ושתחנו באזורים אסורים. אם אתם בני מזל אריה, לא רק שתצברו הרבה דוחות, גם לא תשלמו אותם. אתם גם נוטים לנסוע במהירות מופרזת לעיתים. אם אתם בני מזל מאזניים, סביר יותר שיתפסו אתכם נוהגים במסלול התחבורה הציבורית, אולם אתם נוטים לנהוג לאט ובטוח יחסית.

החדשות המנחמות: הבתולות לא יתפסו לעולם חוצות ברמזורים אדומים, העקרבים יקפידו לשלם דוחות בזמן, התאומים לא יחנו באזורים אסורים ואת השוורים לעולם לא תתפסו נוהגים במסלול תחבורה ציבורית.

אלימות בכבישים. ShutterStock
אל תאשימו אחרים - זה אתם שגרועים!/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully