וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של כוכבת הרשת היפהפייה נחשף - וזה לא מזיז לאף אחד

8.5.2018 / 7:17

ליל מיקלה, דוגמנית ברזילאית-אמריקאית בת 19, צברה למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם, אף שהיא תוצר מלאכותי של חברת סטראט-אפ ונראית כאילו היא "האחות האבודה של משפחת קרדשיאן שהועלתה לסימס"

lilmiquela - You Should Be Alone

כבר נתקלנו בלא מעט כוכבות אינסטגרם שצוברות עשרות ומאות אלפי עוקבים בזכות יופיין. ובכן, היופי של ליל מיקלה בלתי ניתן לערעור, אך דבר אחד היא לא: אנושית. זה לא הפריע ל"דוגמנית הברזילאית-אמריקאית בת ה-19" הזו להפוך לכוכבת רשת, וזה הזמן להבין במה בדיוק מדובר.

בעידן של פייק ניוז, למה בעצם שלא תהיה גם פייק-דוגמנית? מיקלה היא תוצר מלאכותי של חברת הסטארט-אפ Brud - כוכבת רשת בדיונית, שאפילו מעלה סרטונים של עצמה שרה שירי פופ. כמו כן, היא לובשת בגדי מעצבים, ומעלה תמונות עם דוגמניות, אמנים ומוזיקאים. לכל תמונה מצורף כיתוב, כביכול מהחיים האמיתיים.

עוד באותו נושא:
"הדבר הכי מגעיל שראיתי": התמונה הפרובוקטיבית של הדוגמנית כוכבת הרשת
דוגמנית נתבעת על הטרדה מינית של כלב - והיא טוענת שהיא זו שהוטרדה

ולאף אחד לא ממש אכפת שהיא לא מציאותית, או שהיא נראית כמו "האחות האבודה של משפחת קרדשיאן, שהועלתה לסימס", כך על פי אתר אינטרנט אמריקאי. מיקלה צברה כבר למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם, והכמות רק הולכת וגדלה. אגב, לא כולם הבינו שמדובר, בעצם, באישה שלא באמת קיימת. "את רובוט?" תהה אחד הגולשים. אחר שאל: "למה השיער שלך זהה בכל התמונות?"

מיקלה אינה הדוגמנית הוירטואלית היחידה בעולם, והשבוע היא אפילו נפגשה עם מתחרה שלה - ברמודה, לה יש "רק" 65 אלף עוקבים באינסטגרם. השתיים העלו צילום משותף וכתבו שמדובר במפגש מרגש.

הצעד הבא עשוי להיות שיתוף פעולה מוזיקלי עם אמן כזה או אחר. טרבור מקפרדיס, מייסד Brud, עבד עם כמה מהשמות הגדולים בתעשיית המוזיקה, ביניהם כריס בראון וקייטי פרי. כשנשאלה מיקלה לאפשרות שתשתף פעולה עם הגורילאז, היא "השיבה": "לפני שנה לא חלמתי שזה יהיה אפשרי. מוזיקה היא תשוקה עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully