וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אלופת העולם בקרב רב נפלה על הראש בקפיצה מהקורה

3.5.2018 / 11:11

צפו ברגע העוצר נשימה בו המתעמלת בת ה-16, מורגן הארד, מבצעת קפיצה מאתגרת במיוחד מהקורה ומסיימת את התרגיל בנפילה כואבת על הראש. היא נאלצה לפרוש מהתחרות רגע לפני הגמר ובכל זאת חזרה הביתה עם מדליה

USAGym

מורגן הארד בת ה-16 - שנסעה לייצג את ארצות הברית בהתעמלות על קורה בתחרות "פסיפיק רים" שנערכה בסוף השבוע במדיין, קולומביה - נפלה נפילה כואבת רגע לפני הגמר הגדול - ובנס יצאה מזה בחיים. המתעמלת הצעירה, אלופת העולם בקרב רב לשנת 2017, זינקה מעל הקורה בסיום התרגיל בשבת האחרונה ונחתה על הראש והצוואר, למראה הקהל המשתנק ברקע. זו החסירה פעימה כמה וכמה פעמים כשכמעט איבדה איזון על הקורה, אולם זו הייתה הקפיצה האחרונה שהכשילה אותה ומנעה את השתתפותה בגמר התחרות.

גיף מתעמלת אמריקאית נופלת על הראש. USAGym, אתר רשמי
מורגן הארד נופלת מהקורה/אתר רשמי, USAGym

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מטורף: תראו איך רודריגו קוסטה שבר את שיא הגלישה על הגל הגדול ביותר בעולם

לכתבה המלאה

מורגן הארד, שהמשקפיים והגשר בשיניים (שירד ממש לאחרונה) הפכו לסימן ההיכר שלה, נפצעה בנחיתה על המזרן, אולם קמה להצדיע בסיום התרגיל. אחרי הנפילה היא נראתה מבולבלת ואפילו מעדה על המזרן, כך דיווחו ב-FloGymnastics. הארד נבדקה בידי רופא הקבוצה שאישר את המשך השתתפותה בתחרות. היא המשיכה להופיע באותו יום, אולם למחרת הודיעה ברשת החברתית שנאסר עליה להשתתף בגמר.

"כתוצאה מהנפילה שלי מהקורה אמש, הוחלט שלא אוכל להשתתף בגמר היום למען ביטחוני", היא כתבה, "למרות שאני עצובה מאוד על ההחלטה, אני יודעת שבשביל הבריאות שלי כדאי שאנוח, אבל אני חייבת לזכור שזו לא המטרה הסופית. אחזור הביתה ואעבוד אפילו קשה יותר כדי להביא כבוד למדינה שלי. לגבי היום, אני לא יכולה לחכות כבר להיות האדם הרועש ביותר בקהל שיריע לקבוצה שלי".

צפו בתרגיל המלא:

מאז התקרית היא פרסמה כמה תמונות שלה עם חברי הקבוצה ברשת ובשלישי הבהירה כי למרות שהתחרות הסתיימה רק עכשיו, היא כבר מתגעגעת אליה ואל האווירה שבה, "עברו רק קצת יותר מ-24 שעות ואני כבר כל כך עצובה ומתגעגעת לכולם", היא כתבה. למרות הנפילה הכואבת והכמעט-נפילות שלפניה, המתעמלת מצאה את עצמה במקום השני במקצה הקרב רב, אז היא לפחות יכולה להתנחם בכך שהיא חוזרת הביתה עם מדליית כסף, ושקבוצתה חוזרת עם הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully