זוג עושה סקס. ShutterStock
ShutterStock

5 הדברים שגברים חושבים עליהם כדי לא לגמור - ביניהם גם אחד מזעזע במיוחד

7.4.2023 / 0:19

סקר מצא מה הם חמשת הדברים שגברים נוטים לחשוב עליהם במיטה כדי לעכב את האורגזמה שלהם - ואיך נשים מתמודדות עם השפיכה המוקדמת של בני זוגם?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

אחד האתגרים העומדים בפני גברים בחדר המיטות - ואולי החשוב מכולם - הוא הצורך "להחזיק מעמד" לאורך זמן, או במילים אחרות להימנע משפיכה מוקדמת. אין לזה אולי שם רשמי, אבל רוב הגברים (אם לא כולם) מצאו עצמם לא פעם משתמשים בטכניקת "הסחת הדעת" בזמן הסקס כדי להימנע ממצבים כאלה. כלומר, כדי לעכב את האורגזמה ולהמשיך לענג את האישה, גברים נוטים לחשוב על כל מיני דברים "מורידים" שמפחיתים את העוררות המינית ומעכבים את הגמירה.

סקר שבוצע בידי החברה האוסטרלית Prolong מצא מה הם חמשת הדברים שגברים חושבים עליהם למען המטרה הזאת - ואחד מהם מזעזע במיוחד.

ג'ון סינה עןשה סקס עם איימי שומר בסרט "אסון מהלך". Giphy
על מה אתה חושב בדיוק?/Giphy

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חשבתם שאתם מוזרים? אלה פנטזיות הסקס הכי פופולריות

לכתבה המלאה

לפי הסקר, רוב הגברים (58.8 אחוזים) משתמשים בטכניקה הזאת, מתוכם 79.8 אחוזים בגילאי 25-34. מתוך קבוצת "מסיחי הדעת" רובם - 36.8 אחוזים - חושבים על ספורט כדי להרגיע את חרמנותם ולעכב את השפיכה, 34 אחוזים חושבים על העבודה, 29.2 אחוזים חושבים על רשימת המטלות היומית שלהם ו-24.5 אחוזים על הארוחה הבאה. לא שכחנו אחד?

כן. שכנו בכוונה. מסתבר שמסיח הדעת החמישי הוא המחריד אבל אולי גם הצפוי מכולם: סבתא. 18.9 אחוזים מבני ה-25-34 חושבים על המשפחה, ובעיקר על הסבתא שלהם, כדי לעכב אורגזמה.

כריסטיאן בייל עושה סקס בסרט "אמריקן פסיכו". Giphy
כריסטיאן בייל עושה סקס בסרט "אמריקן פסיכו"/Giphy

על מה אתם חושבים כדי לעכב שפיכה?

עבודה
ספורט
רשימת מטלות
אוכל
סבתא
אין לי את הבעיה הזו
אני אישה סקרנית
4057 משתתפים

ומה עם הנשים?

ב-Prolong ראיינו גם נשים כדי לברר כיצד משפיעה עליהן שפיכה מוקדמת של בני זוגן. מהסקר נמצא ש-55.9 אחוזים מהנשים שבני זוגן סובלים משפיכה מוקדמת מודות שהדבר הכביד על מערכת היחסים שלהן. 53.2 אחוזים מהנשים הודו שהן העדיפו להתעלם מהנושא ו-52.7 אחוזים הודו שזה הפחית את תדירות הסקס שלהן.

הנשים סיפרו גם שהחלו לשנות את הרגליהן במאמץ לעזור לגבר להחזיק מעמד לאורך זמן. 49.7 אחוזים מהנשים שהיו עם גבר שסובל מהבעיה הזאת, אמרו שהן נאלצו לשנות את הדרך בה הן עושות סקס כדי להתאימה לצרכים של בן הזוג, כמו לזוז לאט יותר או לעצור לעיתים קרובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully