וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגת יום ההולדת של ויקטוריה בקהאם הצליחה לעצבן את כולם

30.4.2018 / 0:30

מיליוני העוקבים של ויקטוריה בקהאם באינסטגרם לא ידעו איך לאכול את עוגת יום ההולדת המשונה שקיבלה ממשפחתה. בעוד חלק פרגנו וביקשו את המתכון, אחרים זעמו: "אפילו ביום ההולדת שלה היא לא מרשה לעצמה לאכול עוגה רגילה?"

אימג'בנק GettyImages

עוגת יום ההולדת של ויקטוריה בקהאם הצליחה לעשות הרבה רעש ברשתות החברתיות בשבוע שעבר - וזו לגמרי גזרתה הדקיקה שאשמה בכך. גברת פוש שיתפה את 19.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בסרטון של עוגת יום הולדתה: עוגת אבטיח עם פירות יער יצירתית להפליא. מאחר שגם ככה מיס בקהאם נראית כאילו היא נוהגת לדלג על קינוחים - או על ארוחות בכלל - מעריציה זעמו שגם ביום ההולדת שלה היא לא מרשה לעצמה ליהנות מעוגת שוקולד סטנדרטית מפוצצת סוכר.

מעצבת האופנה המפולפלת חגגה את יום הולדתה ה-44 בקליפורניה לצד בעלה, דייוויד בקהאם בן ה-42, וארבעת ילדיהם. מאחר שמשפחתה מודעת לסלידתה מכל דבר שיש לו ערך קלורי הגבוה מ-100, הם "הכינו" לה עוגת יום הולדת שעשויה מאבטיחים ופירות יער. ויקטוריה התלהבה מהעוגה הדיאטטית שלה וכתבה: "המשפחה שלי מכירה אותי יותר מדי טוב. עוגת יום הולדת פירותית לארוחת בוקר".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את ויקטוריה בקהאם

לכתבה המלאה

רבים מעוקביה התלהבו מהגרסה הבריאותית של עוגת יום ההולדת, ואפילו העזו לגנוב את הרעיון למסיבת יום ההולדת הקרובה של ילדיהם. אחרים הזדעזעו מהבחירה "העצובה" שלה. "אם את לא יכולה לפרגן לעצמך חתיכת עוגת ליום ההולדת, אז יש לך חיים מאוד עצובים", כתב בתגובה אחד העוקבים ואחר הוסיף: "לא, סליחה אבל זה יום הולדת. חיים פעם אחת. זו עוגת יום ההולדת העצובה ביותר שראיתי". עוד מעריץ תהה בנושא: "אין אף יום שאת אומרת לעצמך 'שישרף העולם, אני נהנית עכשיו מחתיכת עוגה?'. אחרים לא לקחו את זה קשה כל כך: "איזה רעיון מבריק ליום ההולדת. אכין כזה לבן שלי. הוא אוהב אבטיחים והוא בטוח יאהב את זה". עוד אחד בחר לפרגן לבקהאם: "בגלל זה את נראית מדהים".

ויקטוריה בקהאם, שבפברואר האחרון הסכימה סוף סוף לקחת חלק באיחוד הקרוב של ה"ספייס גירלז", ויתרה השנה על החגיגות הגדולות וחגגה את יום הולדתה לצד בעלה והילדים. באחת התמונות ששיתפה מהחגיגות היא הקדישה ברכה גם לדייוויד: "אני אוהבת אותך כל כך. תודה שארגנת לי יום הולדת כל כך מיוחד. זה היה יום מושלם! כל השישה יחד. נשיקות".

ככה גם אתם תוכלו להכין עוגת אבטיח:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully