וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש טעויות נפוצות שכולנו עושות עם החזייה שלנו

30.4.2018 / 6:00

חזייה יכולה לשמש אותנו היטב להרבה שנים - אם נדע כיצד לתחזק ולשמר אותה. מומחים בתחום חושפים את הטעויות שכל אישה עושה, ומספרים מהי הדרך לעשות את זה נכון

ShutterStock

בווידיאו: האם כדאי לישון עם חזייה?

חזיות אמנם יכולות להיות פריט לבוש יקר, אך הן גם יכולות לשמש כל אישה בצורה טובה במשך שנים - אם היא רק תדע איך לתחזק אותה. הבעיה היא שרוב הנשים לא יודעות כיצד לעשות את זה נכוו, ובשביל זה אנחנו כאן, או יותר נכון המומחים של "המכללה לניהול משק בית", שחשפו את הטעויות הגדולות שאנחנו עושות כשמדובר בהלבשה התחתונה שלנו. למרבה המזל, זה בר תיקון.

ובכן, מסתבר שיש שלוש טעויות עיקריות שרוב הנשים עושות כשמדובר בהלבשה תחתונה - החל מאחסון ועד אופן השטיפה של פריטי הלבוש.

עוד באותו נושא:
ההמצאה שתציל אתכן באוגוסט: חזיית-מגבת סופגת זיעה
חזיית הסטרפלס הטובה בעולם? מבחן הגלגלון והטרמפולינה
אישה שהיא אימפריה: ריהאנה מוציאה ליין הלבשה תחתונה

גיף חזייה. Giphy
קנית חזייה? כדאי שתלמדי כיצד לשמר אותה/Giphy

הטעות הראשונה שרובנו עושות היא לשטוף יותר מדי את החזייה. המומחים מסבירים ששטיפה אינטנסיבית של החזיות יכולה לגרום להן לאבד מהאלסטיות שלהן. במקום זה, ההמלצה היא לכבס רק לאחר שלוש או ארבע פעמים בהן לבשתן אותה.

כבסו לפי ההוראות של התווית, כשבמצב אידיאלי יש לשים אותה במכונת הכביסה בתוך שקית רשת או ציפית של כרית, כדי להגן עליה בתוך המכונה. לעולם אל תייבשו אותן במייבש, אלא רק על החבל - וגם שם אל תתלו את הרצועות כי זה יגרום לחזייה להימתח. במקום זאת, הקפידו לתלות אותה מהמרכז, בין הגביעים.

עוד באותו נושא

ההמצאה שתציל אתכן באוגוסט: חזיית-מגבת סופגת זיעה

לכתבה המלאה

טעות נוספת היא אחסון של החזיות במגירה, משהו שהרבה מאוד נשים עושות בלי להיות מודעות לכך שזו טעות. מסתבר שזה חשוב לאחסן את החזיות במקום מאוורר יותר, כדי לא לגרום להצטברות של ריחות ומחנק. האחסון הוא המפתח, במיוחד בין השטיפות. חשוב לאפשר לחזיות להתאוור לאחר השימוש, כך זיעה או לכלוך לא יתפתחו למשהו שיכול לגרום לגירוי או לריח רע.

השאירו את החזיות תלויות על קולב ואל תלבשו אותן יותר מדי. לפי מחקרים, לכל אישה ממוצעת יש שתי חזיות שהן לובשות בסבב, תוך שהן מתעלמות מעשרות חזיות אחרות במגירות. זה לא יעזור להן לשמור על הצורה או להישאר רעננות, אז רצוי מאוד לתת לחזיות הקבועות קצת הפסקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשתוללו עם הכביסה. הלבשה תחתונה של ויקטוריה'ס סיקרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר האחרון שמומלץ מאוד לעשות כדי לשמור על החזייה הוא לקנות אותה במידה הנכונה. רובנו מניחות שאנחנו לובשות את המידה הנכונה, אבל מסתבר שזה לא המצב. רוב הבנות לא מתאימות את החזייה לגודל החזה שלהן, ובנוסף לכך גודל החזה יכול להשתנות בעקבות הורמונים ושינויים במשקל, כך שחשוב מאוד לבדוק האם החזייה עדיין מתאימה. רצוי מאוד להתייעץ עם מומחית בחנות, או לחילופין פשוט לוודא שאתן מצליחות לרכוס את האבזם מאחור בצורה כזו שכשהוא נמתח - תהיה לכן האופציה להדק אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם אל תכניסו למייבש. הלבשה תחתונה של ויקטוריה'ס סיקרט/מערכת וואלה!, צילום מסך
חזייה מקולקציית אביב 2017 של המותג הצרפתי ETAM. פאולו רוברסי,
מי בכלל ידעה שרצוי לא להכניס חזייה למגירה? הלבשה תחתונה של ETAM/פאולו רוברסי
סט חזייה (179.90 שקלים) ותחתונים (79.90 שקלים) של etam, סתיו 16.
ודאו שזו המידה הנכונה. הלבשה תחתונה של ETAM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully