וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הישרדות" הופשטה בשידור חי - בטעות?

25.4.2018 / 9:41

כוכבת "הישרדות - ספרד" הגיעה להתארח בתכנית אולפן ומצאה את עצמה מופשטת בשידור חי בידי אחת האורחות, שלא טרחה לבדוק אם יש לה חזייה

אתר רשמי

בתור מתמודדת לשעבר בתכנית הריאליטי "הישרדות", אוריאנה מרזולי הספרדייה ודאי נאלצה להתמודד עם כמה סיטואציות חושפניות למדי על האי המבודד - אולם היא ודאי לא ציפתה ש"החשיפה" הגדולה שלה תקרה דווקא אחרי סיום הצילומים, כשזו הגיעה להתארח בתכנית ששודרה באולפן והופשטה בכוח מול המצלמות והקהל ההמום.

כוכבת הריאליטי בת ה-26 הושפלה בשידור חי כשאחת האורחות באולפן הרימה את חולצתה וחשפה את החזה שלה. זה קרה דקות ספורות אחרי שאורחת אחרת בתכנית הפתיעה את הקהל כשהרימה את חולצתה - רק שזו בניגוד למרזולי טרחה לבוא בחזייה.

מופשטת בשידור חי. אתר רשמי
כוכבת "הישרדות" הופשטה בשידור חי/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מבוכה בשידור חי: הנשים עם החזה הענק בלבלו לגמרי את המגישים

לכתבה המלאה

בסרטון, שהופץ בתקשורת הספרדית וברשתות החברתיות, נראית מרזולי יושבת בקצה המרוחק של הספה לצד כרמן גאונה ושני אורחים נוספים. המגיש וגאונה מחמיאים למרזולי ומבקשים ממנה לעמוד ולהציג למצלמה את הגוף המושלם שלה. ברגע שהיא נעמדת, גאונה מרימה את חולצתה השחורה וחושפה את שדיה לעיני כל. מרזולי בצעד נואש מתיישבת על הרצפה, מנסה לכסות את החזה ונשמעת אומרת: "אני מקווה שלא ראו כלום".

מפיקי התכנית טוענים שחשיפת החזה לא תוכננה מראש ושגאונה פעלה ביוזמתה. ללא חרטה, השיבה גאונה: "אם היא בחרה לתת להם להיתלות שם בחופשיות, זו בחירה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully