וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת "דה וייס" הבריטי ג'סי ג'יי זכתה בתחרות הכשרונות הכי גדולה בסין

19.4.2018 / 0:02

שופטי תכנית הכשרונות הסינית Singer לא האמינו למראה עיניהם כשהכוכבת הגדולה ניגשה לאודישנים בתכנית כמתחרה מן המניין. המבקרים טענו שהיא משפילה את עצמה - אבל השבוע היא ניצחה את התחרות והראתה לכולם מי צוחק אחרון

אתר רשמי

העולם היה בהלם טוטאלי כשהזמרת הבריטית המוערכת ג'סי ג'יי, שהפכה לאחת השופטות הבולטות ב"דה וויס" והופיעה על הבמות הגדולות בעולם - ניגשה לאודישנים של תכנית כשרונות סינית כמתחרה מן המניין. המבקרים טענו שמדובר בצעד נואש ומעריציה הובכו לראות כיצד הכוכבת שלהם מתחרה לצד זמרים אלמונים בקצה השני של העולם. השבוע היא הצילה את כבודה כשזכתה במקום הראשון בתחרות ברוב מכריע של הקולות וכבשה את הקהל הסיני.

עוד בתרבות:

ההחלטה הנואשת, יש אומרים, של ג'יי להשתתף בתכנית ריאליטי שמשודרת בסין לא לגמרי תלושה מהמציאות. היא הוציאה שלושה אלבומים בין השנים 2011 ל-2014, שכללו את הלהיטים "Price Tag", "Domino" ו-"Bang Bang" לצד ניקי מינאז' ואריאנה גרנדה, והפכה לשופטת מוערכת ב"דה וויס" הבריטי והאוסטרלי. ועדיין, למרות ההצלחות, היא לא ממש הצליחה להפוך לשם בתעשיית המוזיקה האמריקאית. גם בבריטניה, מדינת המוצא שלה, לא פירגנו לה במיוחד אחרי שהחליטה לזנוח את מולדתה כדי לנסות את מזלה באמריקה. עם ההידרדרות ההדרגתית בקריירה שלה, היא החליטה שזה הזמן לנסות את מזלה אצל קהל אחר - הסינים. היא הבינה שכדי לעשות את זה היא תצטרך להתחיל מהתחלה וניגשה לאודישנים לתכנית השירה הפופולארית ביותר במדינה.

ג'סי ג'יי בביצוע מרגש ל-I Will Always Love You

במשך שלושה חודשים עלתה ג'יי על הבמה לצד מוזיקאים מקומיים לא מוכרים, נאלצה לקבל ביקורת משופטים שודאי היו חולמים להיות במעמדה ולעמוד במבחן האסאמאסים של הקהל בבית. ג'יי בת ה-30 הייתה למעשה המתחרה הבינלאומית הראשונה שלקחה חלק בתכנית הכישרונות - והראשונה שבכל שלבי התחרות לא ירדה מהטופ 3. מדי שבוע היא ביצעה את הלהיטים שלה וקאברים אחרים, כשזה היה דווקא הביצוע הסוחף שלה ללהיט של ויטני יוסטון, I Will Always Love You, שזיכה אותה בכמעט מחצית מקולות הקהל הסיני. בגמר הגדול צפו מיליארד(!) צופים.

צפו ברגע הזכייה:

לאחר זכייתה היא פנתה לרשתות החברתיות במסר למעריצים:
"הייתי המתחרה הבינלאומית הראשונה בתחרות. זה כבוד גדול. אני יודעת שהרבה אנשים היו בהלם כשזה נודע להם. למה שאני אתחרה בתחרות שירה... אני האדם הכי פחות תחרותי שאני מכירה".

היא הוסיפה: "זו הייתה הזדמנות לגשר על הפער בין שתי התרבויות. זה מיוחד עבורם לראות זמר מערבי ולשמוע מוזיקה שחלקם מעולם לא שמעו - ולהיפך. כשראיתי את הגבולות מתפרקים והכללים משתנים, זה הפך את כל החוויה הזאת למדהימה יותר. סין היא מדינה מדהימה וכל כך שונה מכל מדינה אחרת שהייתי בה. מעולם לא נתנו לי להרגיש יותר בבית ואהובה ממה שהרגשתי כאן. זכיתי בתכנית אתמול בלילה, אבל כולנו למעשה זכינו בהתחלה של משהו באמת קסום. אני כל כך שמחה שלקחתי חלק בזה. אז לחיי היותי הזמרת הבינלאומית הראשונה אבל לא האחרונה בתכנית SINGER ולהמשך פריצת גבולות".

עוד מהתכנית: ג'סי ג'יי עם Rolling in the Deep

ג'סי ג'יי - Domino

ג'סי ג'יי לצד אריאנה גרנדה וניקי מינאז' בלהיט Bang Bang

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully