וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת וכוכבת רשת רכבה על אופנוע בביקיני חושפני ונעצרה בפיליפינים

24.4.2018 / 9:55

קינסי גולדן הדוגמנית היפהפיה ובן זוגה החדש טראב ספרינגר הורדו מהכביש אחרי שרכבו להנאתם בלבוש מינימאלי באי בוהול בחודש שעבר. ספרינגר התנצל, וגולדן שיתפה באינסטגרם: "מצאתי את גבר חלומותיי"

kinseygolden

קינסי גולדן היא אושיית אינסטגרם עולמית עם קרוב ל-50 אלף עוקבים . היא גרה בלוס אנג'לס ונוהגת לפנק את עוקביה בתמונות סקסיות במיוחד שלה מטיוליה בעולם - אבל התחביב שלה עלה לה ביוקר. בחודש שעבר היא נעצרה על ידי המשטרה המקומית בפיליפינים אחרי שלבשה ביקיני קטנטן בזמן שרכבה על אופנוע באי בוהול יחד עם החבר החדש שלה טראב ספרינגר. השניים התבקשו להתכסות ואף קיבלו אזהרה שבפעם הבאה הם ייקנסו על נהיגה ללא קסדות.

עוד בנושא
צפו ברוכבת האופנוע העירומה שמשגעת את רוסיה
רכבה עירומה על אופנוע, עשתה סקס ברחוב ותקפה שוטרים - עד שנכלאה
רכבה ערומה על אופניים וזה הסתיים בצורה כואבת במיוחד

ספרינגר, שהיה בלי חולצה בזמן המעצר, אמר ל"סאן" הלונדוני שהוא לא היה מודע לכך שהשניים עוברים על החוק לפני שהמשטרה עצרה אותם. "הם היו נחמדים ואמרו לנו להתכסות, עשינו את זה מיד", אמר ספרינגר, "הם שחררו אותנו לאחר מכן ללא בעיות. לא היינו מודעים לכך שאסור לרכוב על אופנוע בבגדי ים, ורוצים להתנצל בפני מי שפגענו בו. אנחנו אוהבים את האי והאנשים ואוהבים לטייל פה".

גולדן חשפה בפוסט האינסטגרם שפרסמה לאחר מכן שהיא הכירה את ספרינגר במהלך טיול בפיליפינים וכעת הם עוברים לבאלי. "מצאתי את גבר חלומותיי ואת החבר הכי טוב שלי", כתבה. אגב, בעקבות המקרים הללו נציגי החוק בפיליפינים שוקלים לחוקק חוק נגד כל מי שלא לובש לבוש הולם על האי.

עוד באותו נושא

הפדיחה הגדולה של חובבת היוגה היפהפייה בחוף הים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully