וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת בוידוי חושפני: "ככה זה מרגיש כשקלטת סקס שלך דולפת לרשת"

22.4.2018 / 9:44

יוצאת להקת מטאל חושפת לראשונה איך הרגישה ברגע שנודע לה שסרטון סקס שלה דלף לרשת: "כל העולם קרס עליי. קיבלתי התקף חרדה חזק מאי פעם"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Kiara Laetitia - Skylark Official Video - Dying Inside

בכל פעם שתמונות ארוטיות או סרטוני סקס של כוכבים דולפים לרשת, יש מי שממהר לשים את ידיו על ההדלפה האחרונה ולא עוצר לרגע לחשוב איך הם מרגישים. הזמרת ויוצאת להקת המטאל "סקיילרק", קיארה לטיסיה, החליטה לדבר בגלוי על הבושה והפאניקה שעברו עליה ברגע שגילתה שסרטון שלה מקיימת יחסי מין עם בן זוגה דלף לרשת. היא מספרת שמעולם לא הרגישה כל כך חשופה ופגיעה, "כל העולם קרס עליי. הרגשתי בושה. קיבלתי התקף חרדה קשה מאי פעם".

האקרים, שזהותם אינה ידועה עדיין, פרצו לטלפון הנייד של הזמרת בת ה-38 ושיתפו סרטונים ותמונות חושפניות שלה ללא ידיעתה. בשיחה עם UniLad סיפרה לטיסיה שלא ידעה על ההדלפה עד שמעריציה החלו להציף אותה בהודעות ברשתות החברתיות. היא תיארה את ההרגשה: "התוכן הזה הוא אישי. אני זוכרת שהרגשתי שהעולם מסתובב פתאום ושאין לי שליטה עליו. אני לא אוהבת כשדברים לא בשליטתי. לא חוויתי התקפי חרדה מזה שנים וקיבלתי התקף חרדה באותו הרגע". הדבר הראשון שעשתה הוא לשנות סיסמאות: "ברגע שנחשפתי לסרטון, שיניתי את כל הסיסמאות שלי והגדלתי את האבטחה בנייד שלי. עכשיו הכול מאובטח היטב. תיארתי לעצמי שזה כבר לא יעזור. שזה מאוחר מדי".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כוכבת פורנו תובעת: נאנסתי והוכתי בברוטליות בצילומים

לכתבה המלאה

"לא יצאתי מהבית יומיים. הייתי בשוק. אני אפילו לא זוכרת מתי ואיך זה קרה", היא הוסיפה. לטיסיה מאמינה שמדובר בתקיפה מינית לכל דבר: "'תקיפה מינית המבוססת על תמונות' היא דרך מעניינת לסווג מקרים כאלה. כשאני חושבת על תקיפה מינית, אני חושבת על משהו שנעשה ללא הסכמה, אחרת זה נחשב ליחסי מין רגילים. במקרה שלי, פרסום התמונות והסרטונים לא היו בהסכמתי אז אני לגמרי יכולה להתחבר לזה ואני מניחה שגם אני חוויתי סוג של תקיפה מינית".

עם השנים, עוד ועוד כוכבים מוצאים עצמם במצב דומה לזה של לטיסיה ונאלצים לחיות עם הבושה. מחקרים שבוצעו בנושא הדגימו כמה פשוט וקל לפרוץ ולבצע הדלפות כאלו. לטיסיה, כמו יתר הקורבנות, נאלצת להתמודד עכשיו עם משימה מתישה ולדווח בכל פעם שהחומר מתפרסם ברשת במטרה להסירו.

"אני חושבת שזה חשוב לדבר על זה", אמרה לטיסיה, "זאת אומרת, אני לא מתביישת בסרטון עצמו, בסופו של דבר הוא מציג משהו ש-90 אחוז מהאוכלוסייה עושה, אבל זו החדירה לפרטיות שמפריעה לי והעובדה שזה נועד להיות אישי. זה יכול לקרות לכל אחד. מעולם לא חשבתי שזה יקרה לי". היא נקטה בפעולה משפטית בארץ מולדתה, איטליה: "לגבי מציאת ההאקרים, עדיין מוקדם לדעת אם נצליח לתפוס אותם".

למרות שהנזק כבר נעשה, לטיסיה מנסה למצוא את הצדדים החיוביים שבטראומה שלה. "התחלתי לראות את הטוב בכל הסיטואציה הזאת: אהבה ותמיכה. בהתחלה חשבתי שהעוקבים שלי יתחילו לקרוא לי בשמות, לשפוט אותי וכו', אבל זה היה ההפך הגמור! אולי זו אני שהייתי שיפוטית לגבי עצמי? אני מקבלת כל כך הרבה אהבה ותמיכה מאנשים שלא פגשתי מעולם". היא הופתעה שהפניות שקיבלה היו גם מגברים: "זאת אומרת, אני חושבת שזה יותר נורמלי שאישה תזדהה עם משהו כזה שעבר עלי ותראה סולידריות כלפי אישה אחרת שפלשו לה ככה לפרטיות, אבל באמת לא ציפיתי לרגישות דומה מצד הגברים. טעיתי. אנחנו מצפים מכל הנשים להיות רגישות, מכל הגברים לא להיות רגישים וכך הלאה. אני מניחה שלשים תוויות על משהו או מישהו הוא לעולם לא הדבר הנכון לעשות".

לטיסיה הוסיפה ואמרה שהתמיכה שקיבלה מהציבור עזרה לה להתמודד עם הכעס שהרגישה כלפי ההאקרים, "למרות שזה נשמע כמו קלישאה, הסיפור שלי הוא הוכחה שבסופו של דבר הטובים מנצחים ואהבה יכולה לנצח את השנאה".

צורה פופולארית נוספת של פשעי סייבר-סקס הוא "פורנו-נקמה", כלומר שיתוף תמונות וסרטונים מיניים של האקס ללא הסכמתו. בשנה שעברה, השחקנית כריסי צ'מברס הגישה תביעה אזרחית נגד האקס שלה וזכתה למרות שהסרטונים המיניים שלה שותפו בשנת 2011, ארבע שנים לפני שפורנו-נקמה סווג באופן רשמי כפשע ב-2015. עם השנים חל גידול בתביעות בנושא הזה. בהתחלה רוב התביעות לא הסתיימו בהרשעות, אולם נתונים עדכניים יותר מראים שהמצב השתנה לטובה, כשיותר ויותר עבריינים נמצאים אשמים בגין הדלפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully