וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משולש הברמודה של רומניה" - קבלו הצצה ליעד התיירותי המפחיד בעולם

22.4.2018 / 0:02

יער "אויה בצ'ו" הרומני מטיל אימה על מקומיים ותיירים ומציע חוויה יוצאת דופן לאמיצים בלבד שיעזו להיכנס פנימה. היער נפוץ בסיפוריו העל טבעיים, ביניהם מפגשים עם חייזרים ורוחות רפאים של אנשים שנכנסו ליער - ומעולם לא יצאו ממנו

"משולש הברמודה של רומניה" - היעד התיירותי המפחיד בעולם/HoiaBaciuProject

יער אויה בצ'ו (Hoia Baciu) הוא האטרקציה התיירותית המפחידה ביותר שיש לרומניה להציע לתייריה - ורק מעטים נרשמים לסיורים הנערכים בו מהחשש שיתקלו בתופעה על טבעית, יאבדו את שפיותם או פשוט ייעלמו - כמו מאות המקומיים שלכאורה נכנסו לשם ומעולם לא חזרו.

"משולש הברמודה של רומניה" זוכה למוניטין מפוקפק עם אינספור דיווחים על תצפיות עב"מים ורוחות רפאים באזור. האגדה בת מאות השנים מספרת שרועה צאן נעלם ביער -יחד עם 200 הכבשים שלו - בלי להשאיר אחריו עקבות. היער, שזכה לשמו על שם רועה הצאן האבוד, ממוקם במחוז קלוז', ממערב לעיר קלוז'-נאפוקה שבטרנסילבניה, ומשתרע על שטח של 700 אקר (2,833 דונם).

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

תעלומת הלהבה הנצחית שבוערת בתוך מפל בניו יורק

לכתבה המלאה

הפולקלור המקומי הוסיף שכבה נוספת של אימה למקום כשב-1968 אדם טען שהבחין בעב"מ מרחף מעל היער. אמיל ברנע, טכנאי צבאי בתפקידו, התעקש שראה עב"מ למרות שטענותיו לא הוכחו מעולם. מה שמעניין בדיווחו של ברנע, זה שבניגוד לרודפי פרסום אחרים - לא היה לו שום דבר להרוויח מזה. להפך, הממשלה הקומוניסטית ראתה באמונה בתופעות על טבעיות שיגעון - והטענות שלו גרמו לו לאבד את עבודתו וחבריו הקרובים.

עוד מסיפורי האימה על המקום הוא זה הנפוץ על ילדה בת 5 שנעלמה ביער לפני עשרות שנים ומאז ממשיכה לשוטט בו ולחפש את הוריה. מה שמצמרר בסיפור הוא שזו לכאורה נותרה באותו הגיל, לבושה באותם הבגדים עמם נעלמה.

למרות אינספור הסיפורים המצמררים על היער, המוניטין המפוקפק שלו רק מושך תיירים לבקר בו. חלק בוחרים להיכנס ליער בעצמם (מי אתם?) בעוד אחרים מרגישים רגועים יותר בחברת מדריך.

כמה מבקרים סיפרו בטריפאדוויזר על חוויותיהם מהביקור ביער. אחד כתב: "בלילה היער הוא מסתורי ומפחיד, ולגמרי גורם לאדרנלין לטפס". אחר כתב: "הגענו ליער ממש לפני החשיכה. לא היו שם גימיקים, לא סיפורים מזויפים, לא עשו שום דבר כדי להפחיד אותנו - רק ההנאה של הטבע והסיפורים הנפלאים שלו. החוויה היא לגמרי מה שאתם עושים ממנה - אם אתם בוחרים ליהנות מהטבע, אתם תיהנו ממנו, אם אתם בוחרים לפחד מהחושך - אתם תפחדו. אם תבחרו לפגוש ישות זרה - אולי גם זה יקרה לכם".

ביקור ביער בפרק של Ghost Adventures:

"אנשים דיווחו על בחילות, חרדות ותחושה שצופים בהם"

ביער מתנהלים מגוון סיורים שונים. חלקם מתמקדים בתופעות העל טבעיות הקשורות לאזור וחלקם פחות. שני המדריכים אלכס ומריוס, היו בין החלוצים שהחלו לערוך סיורים במקום. בהתחלה חבריהם אמרו להם שהחליקו על השכל כשחשבו שתיירים יסכימו להצטרף אליהם למסע אל יער חשוך. אלכס משחזר: "הם אמרו לנו 'אפילו המקומיים מפחדים להגיע ליער. זרים יחשבו שאתם לוקחים אותם למקום נטוש רק כדי לגנוב להם את הכליות'". מאז השניים מקיימים סיורים די פופולאריים ביער ונחשפו לא פעם לסיפורים מוזרים ומצמררים.

אלכס סיפר לסופי בוצ'ן, כתבת Independent שיצאה בעצמה לסיור הלילי ביער, שבאחד הסיורים שלו הוא הבחין בחבורה של 60 אנשים מבוקרשט מנסים לפתוח שער דמיוני לממד אחר. הוא סיפר שנתקל במבקרים שדיווחו על סימפטומים מוזרים - כגון בחילה, חרדה ותחושה שצופים בהם, ולא פעם נתקל במכשירים אלקטרוניים שלכאורה הפסיקו לעבוד בכניסה למקום.

אלכס, שאינו מאמין גדול בתופעות על טבעיות, מודה שגם הוא מעדיף שלא לבלות ביעד יותר מדי זמן. הוא סיפר שבפעם הראשונה שישן שם, הוא וחבריו התעוררו מרעש פרסה חזק, כזה שמגיע מסוס או צבי גדול במיוחד, אולם בכל פעם שהיה מוציא את הראש מהאוהל כדי לבדוק מהיכן מגיע הרעש - הוא נפסק. בפעם השנייה הוא ישן בערסל בניסיון להבחין במה שגורם לקול הצורם, אבל ביקורו נקטע כשעטלף התנגש בפניו. מאז לא ניסה זאת שוב.

כשנשאל מה הדבר המפחיד ביותר שנתקל בו בסיוריו, סיפר אלכס שאחד התיירים ממש השתגע כי חשב שראה שד וכשחזר הביתה וחשש שהשד רודף אותו, הוא עשה קעקוע ענק של שד על החזה במטרה להדוף אותו. הוא סיפר שלעמיתו, מריוס, קרה דבר מפחיד יותר: "הוא עשה פעם סיור לילה ארוך במיוחד, אחד על אחד, עם גבר מדוכא שדיבר על האובססיה שלו למוות. הוא סיפר לו במהלך המסע שהוא נהנה לצפות באנשים מתים. הוא פחד שהוא הבא בתור".

השניים מפורסמים מאוד ביפן, שם 20 מיליון איש צפו בסרט דוקומנטרי בו השתתפו על ציד רוחות רפאים ביער ב-2015. אלכס מספר שהוא מציע לתיירים להביע משאלות ביער כדי לנתב את האנרגיה השלילית למקום חיובי. הכתבת שהצטרפה לסיור שלו סיפרה שהמשלחת (הפתעה!) לא זכתה להיחשף לתופעות על טבעיות במהלך הביקור, אולם אחת התיירות דיווחה על תחושת עייפות מוזרה שליוותה אותה - רק שהגיוני יותר שפשוט הייתה עייפה מהסיור. אלכס חיזק את הכותב מטריפאדוויזר וסיכם: "היער רדוף רק אם תדאג להביא איתך לשם את הרוחות מהבית".

הצצה נוספת ליער המפחיד בעולם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully