וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: כ-50 חשודים זיהו את ליאור אסולין במסדר זיהוי

16.4.2018 / 10:19

שחקן העבר שנעצר על סחר באמצעות הטלגרם נמצא בצרות, לאחר שהמשטרה איתרה את רשימת לקוחותיו והם הודו שרכשו ממנו סמים. אסולין הכחיש את ההאשמות נגדו, במשטרה מעריכים שהסתבך בחובות

צילום מסך

שבוע לאחר שנעצר בשל חדש לסחר בסמים באמצעות אפליקיציית הטלגרם, היום (שני) מסתבר שפרשת ליאור אסולין רק הולכת ומסתבכת וכי שחקן העבר ממשיך לשקוע בבוץ. המשטרה הצליחה לאתר ולשים את ידה על רשימת הלקוחות של אסולין, ובמהלך הימים האחרונים כ-50 מהם הודו כי רכשו ממנו סמים ואף הצביעו עליו במסדר זיהוי תמונות. אסולין הכחיש את ההאשמות נגדו אך המשטרה סבורה שעבר על החוק מכיוון שהסתבך בחובות.

אסולין נעצר בלילה שבין ראשון לשני בשבוע שעבר בעקבות מידע מודיעיני, ולאחרש בלשי מרחב ירקון ביצעו נגדו פעילות מבצעית. אסולין תועד על ידי הבלשים כשהוא מוכר סמים בהיקף 600 שקלים ללקוח, נעצר ברחוב חיים לבנון בתל אביב והובא לחקירה.

אסולין בן ה-37 שיחק שנים רבות בליגת העל ואף זכה בגביע המדינה עם בני סכנין ב-2004. הוא שיחק בין היתר במכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע והפועל פתח תקוה. בשנים האחרונות שיחק בעיקר בליגה הלאומית ובליגה א'.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: "זה קאמבק שאף קבוצה לא היתה מסוגלת לעשות"
כץ: "היינו רחוקים שניה מניצחון". ק"ש גיששה אצל קפילוטו ומלול
מתקרבים לחוזה: מכבי פ"ת תיפגש עם מימר ופירס. שני זרים יצטרפו

ליאור אסולין הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
ליאור אסולין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully