וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוז הראשון בעירום מציע מגרש משחקים למבוגרים בלבד

20.4.2018 / 0:06

כפר נופש נועז הודיע על השקת שיט ראשון מסוגו, שיחל את דרכו בפלורידה וכעבור חמישה ימים יגיע ליעדו במקסיקו. בתפריט: הופעות, מסיבות בריכה פרועות והרבה מאוד עור חשוף

קרוז אירוטי/temptationcruises

כפר הנופש "טמפטיישן קנקון", שידוע בתכנים שלו למבוגרים בלבד ולאירועים שנערכים בו בהשתתפות נשים חשופות חזה, הודיע כי הוא עומד לצאת משטח המלון ולהרחיב את הפעילות שלו מהיבשה אל הים. לראשונה אי פעם, עומד לצאת לדרך שיט תענוגות בעירום, שיחל את דרכו בפלורידה בפברואר 2020 ואחרי חמישה ימים יסתיים במקסיקו. בתפריט שיט ההוללות: ערבי נושא מיוחדים, הופעות חיות ומסיבות בריכה פרועות. הכניסה: מגיל 21 בלבד.

עוד בנושא
אחרי 4 ימים מטורפים: הנופשים באי הסקס מסרבים לעזוב
שיט למבוגרים בלבד: תאי שינה חושניים ובריכה ללא בגדים

סקס קרוז בלוס אנג'לס: מסיבות בריכה בעירום. Couples Cruise, צילום מסך
לחדר האוכל תצטרכו להגיע לבושים/צילום מסך, Couples Cruise

כדי למנוע מצב בו אנשים יפגעו או לא ירגישו בנוח, לא כל האיזורים בספינה יהיה איזורי עירום, אבל לחדרי האוכל יחוייבו האורחים להגיע בלובש הולם. "יש לנו היסטוריה של למעלה מ-40 שנה ככפר הנופש מספר אחד למבוגרים, ולאחרונה הפכנו לאתר שחייבים לבקר בו", אמר אח המנהלים, רודריגו דה לה פנה. "התוכנית החדשה נועדה כדי להמשיך להעמיד את עצמנו בחוד החנית של תיירות המבוגרים ברחבי העולם".

הספינה תוכל להכיל 2,148 נוסעים ויהיו בה 1-074 חדרים וסוויטות, וגם שתי בריכות, שבע מסעדות, בית קפה, קיר טיפטס, ספא, מרכז כושר וקזינו. כמובן שיהיו שם גם כמעט אינספור בארים רבים ובסך הכול נראה שמי שימצא את עצמו שם אמור להיות די מרוצה. ההרשמה כבר החלה והמחירים הגיוניים בסך הכל - החל מ-2,791 דולרים לחדר פנימי צנוע ועד ל-14,442 דולר לסוויטה המלכותית.

עוד באותו נושא

"כולם שוכבים עם כולם": וידויו של עובד בשיט תענוגות

לכתבה המלאה
שיט תענוגות טופלס. אתר רשמי
הייתם רוצים להיות שם?/אתר רשמי
שיט תענוגות טופלס. אתר רשמי
ספינת ההוללות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully