וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית התפשטה ברחוב במחאה על ההטרדות המיניות

29.4.2018 / 9:48

השחקנית ההודית סרי רדי נעצרה באשמת התערטלות בציבור אחרי שהתפשטה מול בניין נציבות הקולנוע בהודו כשניסתה למחות על היחס המזלזל לו זוכות נשים בתעשיית הקולנוע ההודית

אתר רשמי

מחאת Me Too ההוליוודית עשתה את דרכה לטוליווד - תעשיית הסרטים המקומית של טלנגנה, מדינה בדרום הודו.- אחרי ששחקנית הקולנוע ההודית סרי רדי חשפה את החזה שלה מול בניין נציבות הקולנוע בעיר היידראבאד.

בסרטון שתיעד את המחאה נראית רדי בת ה-28 פושטת את מרבית בגדיה בחניון הומה אדם ומסתירה בעזרת ידיה המשולבות את שדיה. רדי עשתה זאת במחאה על תרבות ההטרדות המיניות בתעשיית הסרטים המקומית, וטוענת שמפיקים ומנהלים דורשים משחקניות תמונות וסרטוני עירום שלהן בשלבי האודישנים. היא טוענת גם שבתעשייה מעדיפים שחקנים מוכרים על פני שחקנים מקומיים ודורשת ש-75 אחוזים מהתפקידים המוצעים יהיו שמורים לשחקנים מקומיים.

השחקנית ההודית סרייה רדי מתפשטת ברחוב. אתר רשמי
סרי רדי מתפשטת בחניון מול נציבות הקולנוע בעיר היידראבאד/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מכרה את בתוליה לשחקן הוליוודי שהיא מעריצה תמורת סכום מטורף

לכתבה המלאה

הצופים והעיתונאים במדינה השמרנית, בה התערטלות בציבור היא טאבו, הזדעזעו ממחאתה. היא אמרה בקול: "אני לא מתביישת יותר. הורדתי את כל הבגדים שלי. המשפחה שלי לא תהיה מרוצה מזה, אבל הורדתי את כל הבגדים שלי ואני עומדת על הכביש מול המון גברים. אני לא חושבת עכשיו על המשפחה שלי. אני חושבת על הנשים". היא הוסיפה: "אנחנו מחויבות לקיים שיחות וידאו בעירום. אנחנו מחויבות לצלם תמונות של השדיים שלנו ושל אזורים פרטיים אחרים ולשלוח. אתם לא מתביישים לשלוח לנו הודעות כאלה? גיבורים. גיבורים גדולים. אתם נלחמים על המסך כמו כוכבים גדולים ואתם שולחים לנו הודעות כאלה. אתם לא חושבים שאנחנו יודעות מה אתם באמת רוצים?".

רדי גם קראה תיגר על השוטרים שעצרו אותה ודרשה מהם להכחיש את טענותיה, "הם לא נחשפים כי הם מפחדים מההוכחות שיש לי", היא אמרה, "אני עדיין אומרת שתעשיית הקולנוע של טוליווד היא המשפחה שלי, אבל הם פסולים מבחינתי אם הם יכחישו את דבריי". רדי הוסיפה ואמרה שמחאתה מכוונת גם לאגודת אמני הסרטים (MAA) על שהכחישה כי היא חברה באגודה, למרות ששיחקה בכמה סרטים.

דובר המשטרה מסר שרדי הייתה זכאית להגיש תלונה, אולם אסור היה לה לבצע מחאה בעירום. לכן היא ניצבת כעת בפני האשמות בגין התערטלות בציבור, המנוגדת לחוק בהודו. תעשיית הסרטים בהודו כוללת גם את בוליווד, מוליווד וגוליווד שמגיעות מאזורים שונים במדינה. טוליווד מוקדשת לסרטים המצולמים בשפה ההודית טלוגו, המדוברת על ידי תושבי מדינת אנדרה פרדש וטלנגנה.

בעקבות תנועת MeToo# ששינתה את תעשיית הסרטים בארה"ב, מתחילות גם הנשים בתעשייה בהודו להתלונן על היחס לו הן זוכות, כשרדי היא אחת ממובילות המאבק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully