וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיל את כולם בפח: נחשפה האמת על חשבון הטוויטר האהוב

29.3.2018 / 9:24

חשבונות הטוויטר והאינסטגרם של טימי ת'יק צברו תוך מספר חודשים עשרות אלפי עוקבים, וכולם נשארו בהלם כאשר גילו את האמת. מסתבר שהדמות האהודה נוצרה עבור מחקר של אוניברסיטת הרווארד

timmy thick

כוכב רשתות חברתיות, שזכה לכינוי "קים קרדשיאן של הגברים" וצבר בזכות התכנים שהעלה עשרות אלפי עוקבים הדהים את קהילת הטוויטר כאשר חשף שהעמוד שלו פיקטיבי. למעשה, האיש מאחורי החשבון שלו כלל לא היה קיים מעולם - אלא היה תוצר של "מחקר סוציולוגי" של אוניברסיטת הרווארד.

עוד ב"אסור לפספס"

נסע בזמן לשנת 2118 וחשף את הסודות הגדולים של הגרלת הלוטו
חוקרים מצאו: זו הסיבה האמיתית שהשוקולד מלבין במקרר - וכך תמנעו זאת

במשך החודשים האחרונים, עסק "טימי ת'יק" בצבירת פופולריות באינסטגרם ובטוויטר. התכנים שלו כללו תמונות סלפי פרועות, סרטוני טוורקינג, הומור קיצוני ומעל הכול אף מילה של התנצלות על כל אלה. בין השאר הוא התייחס הרבה לדימוי הגוף שלו, לראפרית ניקי מינאג' ולהכרזת ההריון של קיילי ג'נר. חלק מהאנשים חשבו שמדובר בחבר קרוב של אושיות רשתות חברתיות אחרות וניסו לדלות פרטים על "טימי", אבל שאלות על גילו, מיקומו הגאוגרפי ונטייתו המינית נותרו ללא תשובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עמוד האינסטגרם של טימי נחסם מספר פעמים במשך התקופה הזו, לאחר שאנשים דיווחו על תכנים פוגעניים שנכללו בו, עד שנמחק סופית קצת אחרי שפורסם בו הווידוי הדרמטי על הניסוי: "ערב טוב, טימי ת'יק היה מחקר בן 24 חודשים שנערך על ידי הרווארד. סיימנו את המחקר שלנו, תודה על הזמן שלכם".

הציוץ האחרון שיצא מהחשבון לפני ההודעה הזו היה שונה קצת מהפוסטים הרגילים שלו וגרם לאנשים לחשוד כבר ב"טימי", ולחשוב שמדובר במתיחה. החשדות הללו לא נעלמו בעקבות ההודעה על המחקר, אלא רק התגברו לאחר שפרופסור לסוציולוגיה מהמוסד האקדמי אמר שלא שמע על שום מחקר כזה.

תומכיו של טימי נותרו המומים והרוסים מלכתו וניסו לגלות את האמת לגביו. אחרים היו סקרנים לגבי מסקנות המחקר ומישהו אפילו שאל: "מתי הוא אמור להתפרסם?". חלק לקחו את הסיפור הזה קצת רחוק מדי, והעלו תהיות לגבי הרשת כולה בעקבותיו. "כל זה גרם לי לתהוה אם האינטרנט בכלל אמיתי", כתב אחד מהם.

טבל אז חל ש וב מפנה בעלילה

אחרי שנגמרה תקופת האבל על לכתו של טימי - הוא לפתע שב לאחר שבוע של שקט עם ציוץ שכותרתו "חזרתי, כלבות!".

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully